Tilgrising av Nordmann, Nordmenn?


22 august. 2010

Terrorsiktet nordmann

Davud kom til Norge i 1999 og ble senere norsk statsborger. Nordmann????

17 juli.2010

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10003943

http://www.friatider.se/ljug-eller-bekrafta-rasisternas-varldsbild

Publisert: 5. mars 2010

Nordmann?

Journalister tilgriser benevnelsen nordmenn.

Det er mere snik indoktrinering Av hvermannsen enn nokon skulle tru

19. februar 2010

Link til lignende om nordmenn
1)En 20 år gammel Sofiemyr-mann er pekt ut som lederen under gruppevoldtektssaken.
Legg merke at journalister konsekvent kaller gjerningsmannen sofienbergmannen

http://www.oblad.no/article/20100219/SKI/702199973/1208/KUNDESENTER04
Jeg er irakisk statsborger og risikerer å bli sendt hjem til Irak hvis jeg blir dømt for dette. Hvor står det at Sofiemyr-mann er Iraker?
2)
Trøndere i slagsmål

https://veggavisen.wordpress.com/2009/08/08/somalisk-fotballs-lag-i-slagsmal/
http://www1.nrk.no/nett-tv/nyheter/spill/verdi/105637
3)

En norsk statsborger er arrestert for drap og voldtekt av en syv år gammel jente i Pakistan.
http://www.bt.no/nyheter/utenriks/Arrestert-for-drap-og-voldtekt-465805.html
4)
Nordmann arrestert i Syria
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2498984.ece

5)

Det norske «vi» den demokratisk rettsstat

Innlegg PERSPEKTIV JONAS GAHR STØRE

http://www.dagsavisen.no/meninger/article472722.ece?status=showall#response

6)
Svensken är världens farligste folk

http://allahuakbar.se/wordpress/?p=5145

Står det noe om etnisk tilhørighet?
Kiflom Tsgehanns född 1978-09-11, för våldtäkt till fängelse 3 år. Han nekar trots övertygande DNA-bevisning. Eritrean. Skriven i Karlstad och är gift.

 

nwt.se – Våldtog 15-åring – får tre års fängelse

11 kommentar

  1. Ja, og tenk på hva de tenker om oss andre steder i verden, når de til stadighet leser om «Nordmenn» som gjør ditt og datt. F…, de vet jo ikke at disse såkalte «Nordmenn» bare er en gjeng innvandrere. De tenker jo bare atter en Nordmann………
    Det må f.eks. stå skrevet » av Arabisk opphav bosatt i Norge, med Norsk pass».
    En annen ting, nå skal han vel ha fri advokathjelp, for igjen å komme til Norge og sone på fengselshotellet i Halden…..

    Mvh. Rockman

  2. JEG bor i utlandet…MEN kunne da aldri tenkt meg å søke om Statsborgeskap her…JEG er født i NORGE og jeg forblir NORSK…men jeg tilpasser meg, lærer språk og kulturen, men jeg vil for altid bli sett på som en GRINGO..da jeg er i Latino verden…Jeg kan leve med det..

    Media elsker å bruke dette tror jeg..Norsk mann tatt for voldtekt i Pakistan etc…HAN har Norsk Pass kun…altså en ALIEN i mine øyner.

  3. Media unnlater konsekvent å nevne hvilken etnisk opprinnelse folk har når noe skjer, servile og politisk korrekte som de er. Ynkelig! ‘olav’ har rett.

  4. «Pakkiser og annen fanskap blir aldri nordmenn- iså fall må de sifte DNA.»

    – Og enda viktigere: skifte RELIGION. En ekte nordmann dyrker ikke en religion dannet av en sinnsyk, pedofil araber en gang på 600-tallet!

  5. kast pakket ut av landet før det ødeleger norge…

  6. Helt forferdelig !
    Når en åpner en avis f.eks. kan jeg lese :
    Nordmann/menn siktet / arresert , den Norske mannen har bopel på bøgda bla.bla. etc. osv. !
    Så kan du lese lenger nede med små bokstaver : Kom til Norge for 7 timer siden , norsk statsborger men tilhørighet i landet vi ikke bor i !
    Enig her over som sier : Blir jeg neger om jeg flytter til kongobongo ?

  7. Det finnes ikke lenger Briter, Nordmenn,Franskmenn etc
    Alle kan være alt, en som er født i Saudi Arabia kan med noen tastetrykk bli nordmann eller russer…..tragisk.

    Sånn er det når regjeringen importerer stemmer fra utlandet.

  8. Forresten en annen ting. Hvis jeg søker statsborgerskap i f.eks. Kongo, blir jeg da Kongoleser el. neger???

    Mvh. Rockman

  9. Helt enig med deg Olav. Dette er bare individer med Norskt pass….. De skulle f… meg ikke fått det engang……

    Mvh. Rockman

  10. Vi bør bytte ut Ola Nordmann med Ali Nordmann.

  11. Bra skreve. Er så jævla lei av å sjå propaganda skitten der araberere somalere negre ching chonger blir kalt nordmenn. Det er heilt koko. Nordmenn er ein etnisk benevnelse. Det er derfor ein kan sei at det er 4mill nordmenn i USA uten norsk statsborgarskap. Pakkiser og annen fanskap blir aldri nordmenn- iså fall må de sifte DNA.

Legg igjen en kommentar

