Jeg vil ikke vite


This slideshow requires JavaScript.

3 kommentar

  1. Her er litt lesestoff om de store tanker og om Materien i seg selv er ikke energi,
    http://rafaelsong.com/enok/enoks%20bok%201-2.pdf
    eller les Adamsbøkene
    http://torget.miff.no/product_info.php?cPath=50_102&products_id=852

  2. Jeg er takknemlig over at jeg får lov å sende mine små «epistler»til dere, og nå må jeg fortelle at jeg måtte begynne å ekseprimentere selv, og er nå kommet godt i gang, men det kommer til å ta tid, og derfor har jeg forgjeves forsøkt å få overbevist noen, slik at flere kunne ha det sammet målet, nemlig å hente all energi vi trenger fra universet!
    Dette er noe ingen vil tro på, enda mange uløste gåter ville få sin forklaring, hvis jeg har rett, og jeg er helt overbevist om at all energi vi omgås med og har nytte av, opprinnelig kommer fra universet!
    Materien i seg selv er ikke energi, men blir det ved å absorbere noe av energien den får fra universet,(mørk materie»og den danner det jeg har kalt stabile objekter, og kraften som holder materien sammen, har jeg kalt materien interne system, som ikke er så lett å ødelegge!
    Men materien får mer energi fra universet, og som den ikke kan absorbere, og for å beholde sitt interne system, kvitter materien seg med all energi som den ikke kan absorbere, og her ligger hele hemmeligheten til hvordan for eks. elektrisk strøm blir til!
    Eller til magnetisme, eller gravitasjon etc!
    Det som skjer for eks. i et batteri, er akkurat det jeg har nevnt her!
    Den kjemiske reasjonen i batteriet er ikke annet enn materiens måte å komme tilbake sitt interne system og sin opprinnelige tilstand!
    At materien reagerer på forskjellige måter, når den blir tilført energi, er noe vi kan være glad for, for da kan vi hele tiden kontrollere det vi får ut!
    Hadde ikke materien hatt denne egenskapen, ville vi ikke kunne lagre noe som helst, verken på en datamaskin eller TV!
    Strømmen kommer opprinnelig fra universet, ikke som elektrisk strøm, men noe annet som vi ikke vet noe om(mørk energi?), men vi behøver ikke å vite hva det er, for hovedsaken for oss er hvordan materien reagerer, og om det går an å finne ut hvordan materien omdanner denne kraften fra universet, og som den kvitter seg med som elektrisk strøm?
    Det jeg forsøker å gjøre er å lage et slags batteri i en elektrolyse, og tilsetter forskjellige stoffer, og målet er å finne et stoff som «sperrer» materien fra å få tilbake sitt interne system, eller sin opprinnelige tilstand!
    Akkurat som karbon «sperrer» jern fra å komme tilbake, slik at magnetisme blir permanent!
    For meg ser dette så opplagt ut, at jeg kan ikke skjønne hvorfor alle er så i mot det?
    Jeg ser ingen annen grunn enn at man er redd for at det etablerte gudsbilde skal bli forsvinne, men det er da ingen som vil ta skade av det?
    Det ville jo være en bra erstatning for religionen, for universet gjør ikke forskjell på noen, og himmel og helvete eksisterer ikke lenger!!
    Man skal selvfølgelig være skeptisk, men det eneste jeg ber om, er at noen offrer et lite øyeblikk til å tenke seg at det er noe i det, og da vil man bli overrasket hvor lett mange problemer vil bli løst, og utrolig nok vil man oppdage at Solen vil bli degradert til å bare bli en god hjelper på de nærmeste planetene, men kraften fra universet er like sterk på Saturn som på Jorden, så der blir man mindre avhengig av Solen, men helt avhengig av den universelle kraften!
    Jeg kan forsikre alle om at hvis man har fått en slik erkjennelse, så blir øynene åpnet og plutselig begynner man å forstå mer og mer av naturens gåter, og ting som før var overnaturlig, kommer til å bli helt naturlig og forståelig!
    Foreløbig er det en teori, eller tro, men skiller seg klart fra den etablerte tro ved at den engang kan dokumenteres, og når vi er kommet så langt, kan alles drøm om en bedre verden gå i oppfyllelse!
    Vi kan for eks. varme opp hele solsystemet, og der hvor det er vann kan vi også få oksygen, og vi behøver ikke å være avhengig av bare en planet!
    Vi mennesker består også av materie, og har akkurat de samme byggesteiner som for eks. en bil, men for å være mobil må vi ha mer energi enn det vi får fra universet, og derfor må vi ha mat og drikke, og da absorberer vi det vi trenger, og kvitter oss med resten!
    Vi trenger oksygen så vi må puste, men nyttiggjør oss bare det vi trenger, og kvitter oss med for eks. CO2 når vi puster ut, men heldivis er det motsatt hos planter og trær, så derfor opprettholdes balansen i naturen!
    Men det viktigste vi har er livet, og det «sperrer»materien fra å gå tilbake til den vanlige døde materien, og samtidig sørger livet for at kroppen vår reparerer seg selv hvis den blir skadet, ved å hindre at den også oppretter «sperrer», slik at vårt interne system forblir uforandret, ihvertfall for en tid!

  3. Hahahaha!!!!Denne var HERRRRRLLIIG!!!Også med jenta under med måpende ansikt som beveger hodet og øynene fram og tilbake!Hihihi!!!

Legg igjen en kommentar

