Grunner til å forby Hijab og Burka


http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10004144

http://www.vl.no/samfunn/article22045.zrm

22 april -10

I dag skal Belgia  stemme om hijab forbud.

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/belgien-rostar-om-nikabforbud_4601109.svd
14 april-10

Kosovo sier nei til hijab i offentlige skoler

http://translate.google.com

Pakistan:

Kledd i burka De to selvmordsbomberne, som lørdag gikk til angrep i flyktningleiren i utkanten av byen Kohat

Australia:Døde i Go Cart
Tyrkia www.aftenposten.no

Få steder er hijabdebatten så tilspisset som i Tyrkia der det er forbudt å bruke hijab, niqab og burka ved universiteter, skoler og i offentlige bygninger.For et par år siden lettet regjeringspartiet AKP på forbudet, og det ble lov å bruke skaut på universitetene hvis det var løst knyttet. Like etter ble lovendringen opphevet av konstitusjonsdomstolen som mente at den brøt med grunnlovens prinsipp om at Tyrkia skal være en sekulær stat.

26/3-10 Den kanadiske provinsen Quebec suspendere alle sosiale tjenester til kvinner på religiøst grunnlag som dekker ansiktet.

Gå med hijab – da er du en ren kvinne og kan ikke bli voldtatt.

.

http://somjagserdet68.wordpress.com/2010/04/19/mohammed-med-fru-nakna-pa-rosengard/img_2743/

http://frianyheter.wordpress.com/2010/04/21/naken-muhammed-polisanmals/#more-35645

Vil Sv innføre rett til å voldta alle kvinner/jentebarn ned til 7 års alderen ?

Grunner til å forby Hijab og Burka


Den beryktede Sheikh Hilaly leverte i en preken sa ;
“Når det gjelder voldtekt, er det 90 prosent kvinnens ansvar. Hvorfor? Fordi det er kvinnen som eier forførelsen våpen . Det er hun som tar av seg klærne, forkorter dem, flørter, tar på sminke og brunkrem og går frigjort på gatene, Gud beskytte oss, daglig. Det er hun som flørter, hever og senker blikket , et smil, en samtale, en hilsen, en prat, en date, et møte, er en forbrytelse.
I litteraturen hans, forfatter al-Rafee sier, om jeg kom over en voldtekt kriminalitet, ville jeg disiplinert mannen og for at kvinnen skal bli fengslet for livet. Hvorfor skulle du gjør dette, Rafee? Han sa at hvis hun ikke hadde forlatt kjøtt avdekket, ville katten ikke har snappet det.

Det “udekkte kjøtt” var jenter som var så unge som 14, som angriperne mishandlet i timevis. Deres forbrytelse var at de var kjøtt, og de hadde etterlatt seg avdekket ved å unnlate å bære Chadours eller Hijabs å hindre seg selv fra å bli “misbrukt”.
Dette er den muslimske begjæret som gror utenfor den feministiske døren. Det tilsier at kvinner i alle land med en betydelig muslimsk befolkning har to valg, å dekke seg til fra topp til tå eller bli overfalt. Ved å dekke seg til aksepterer kvinnen sin underlegenhet til mannen. Å nekte å gjøredet kan få henne voldtatt eller drept. Det er ingen tredje alternativet innen islam. I Irak, i Kashmir, i Pakistan, blir det kastet syre i ansiktet på kvinner fordi de ikke bruker pålagte muslimske klær.Burka, Chador , hijab eller noen av de andre plaggene som dekker kroppen er til for å beskytte muslimske kvinner “er til for å beskytte dem fra menn”, og for å beskytte menn fra kvinnelig tiltrekking. Disse plaggene er ment å dekke sine «Awrah”, som på arabisk betyr nakenhet, feilen eller mangelen. Mens for en muslimsk mann “Awrah” er bare en tildekt, en muslimsk kvinne er helt “Awrah”.
Al-Qadhi Ibn-Al-Arabi Maliki sier: “Og alle en kvinne er ‘awrah; kroppen hennes, stemmen hennes, og det er ikke tillatt for henne å avdekke med mindre av nødvendighet, eller trenger for å vitne i retten, eller en sykdom som påvirker kroppen hennes … “[Ahkam Al Quran 3 / 1579]
En kvinne som ikke klarer å kle seg tildekt på denne måten, oppfører seg skammelig og er åpen for å bli overfalt, som Koranic vers som pålegger muslimske kvinner å dekke seg selv til.

Hvis du er kvinne gjelder følgende regler:

  1. Du skal holde deg i ditt hjem. Det sømmer seg ikke for kvinner å gå formålsløst ute. Hvis du går ut, skal du være i følge med en maharam, en mannlig slektning.
  2. Hvis du blir tatt alene på gaten, vil du bli pisket og sendt hjem.
  3. Du skal ikke under noen omstendigheter vise ansiktet ditt. Du skal dekke deg med burka når du går ute. Hvis du ikke gjør det, vil du bli alvorlig straffet.
  4. Kosmetikk er forbudt.
  5. Smykker er forbudt.
  6. Du skal ikke kle deg i iøynefallende klær. Gå med hijab – da er du en ren kvinne og kan ikke bli voldtatt. Selv hendene skal ikke være utildekket.

  7. Du skal ikke snakke uten å være snakket til.
  8. Du skal ikke ha øyekontakt med menn.
  9. Du skal ikke le på offentlige steder. Hvis du gjør det vil du bli pisket.
  10. Du skal ikke lakkere neglene dine. Hvis du gjør det vil du miste en finger.
  11. Det er forbudt for jenter å bli undervist. Alle skoler som underviser jenter, skal stenges umiddelbart.
  12. Det er forbudt for kvinner å arbeide.
  13. Hvis du blir funnet skyldig i ekteskapsbrudd, vil du bli drept ved steining.
  14. Skilsmisse kan du få i norsk rett, men den er ikke gyldig uten islamsk bekreftelse.
  15. Lytt, lytt nøye og adlyd. Allāhu Akbar

Oslo-skole tilbød etnisk norske jenter hijab: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=553842

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/politikk/sv-vil-ikke-ha-lovforbud-mot-hijab-i-skolen-3147247.html

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=593898

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=598007

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=598151
http://www.vl.no/samfunn/article5018853.ece
60 kommentar

  1. Jeg kan ikke fatte hvorfor folk skal sitte å irritere seg over hva andre går med så lenge det er frivillig?

    Det er faktisk mange jenter der ute som velger å bruke hijjab. Å generealisere er vel heller ikke en fin ting, eller hva?

    Jeg klager ikke på at en del jenter går lettkledd om sommeren. Ja vi bor i Norge og her går man ikke med burka og niqab på stranda. Såpass vett har de FLESTE av oss. Men kun folk uten kunnskap og IQ blir sett og hørt.

    Forresten
    jeg trodde vi hadde religionsfrihet i Norge? Har jeg tatt feil?

    At mange «muslimske»menn sier at norske jenter er horer o.s.v er på grunn av kultur. Ikke RELIGION..

    MIN religion lærer meg at jeg IKKE skal dømme noen, uansett religion/kleskode/hudfarge.

    Vi skal ikke se ned på noen og ønsker heller ikke å bli sett ned på KUN fordi vi selv velger å følge vår religion og gå med noe som kun er et tøystykke for dere, Hijjab.

    …og ja, jeg som muslim MÅ følge lover og regler til det landet jeg bor i. Det er faktisk det Islam har lært meg.. Den dagen jeg føler Norge krenker min religion og mine verdier kommer jeg til all deres glede til å flytte UT av dette landet. Så slapp av, har ingen planer til å ISLAMISERE Norge.

  2. For første gang siden veggavisen startet ser vi oss nødt til å slette noen innlegg. Beklager det men gjøres av sikkerhets grunner.
    Renè

  3. Hei Rockman!Takk for omsorgen din!Nei,jeg skal ikke gjøre det.Jeg bare svarte litt spontant der og da,men det var veldig dumt.Jeg er litt for spontan av meg,skjønner du,selv om jeg ikke akkurat er naiv heller.Men jeg ble rørt av omtanken din!Tusen takk!
    Godt at slike som deg finnes!:-)

  4. Barbro…..
    Du må IKKE gi noen på si her din e-mail adr. el. noen annen form for info vedr. dine personlige data……

    Mvh. Rockman

  5. Hvorfor i all verden spør du om det?Men ok,det gjør ingenting,selv om jeg ikke kan se at alderen har noe med saken å gjøre.Jeg er 57.

  6. Kjære lommemann!Jeg forstår godt at du blir sint når alle muslimer blir tatt under en kam.Det reagerer jeg også på,og har sagt tydelig ifra om dette på flere forum.
    Angående burka,niqab og hijab:Hiiab synes jeg er helt greit.Niqab og burka mener jeg bør forbys i det offentlige rom,f.eks. i jobbsammenheng.Tenk deg en kvinnelig drosjesjåfør i burka…Jeg skal ikke sitte på! :-)).
    Det er klart at dere av utenlandsk opprinnelse også skal få uttale dere kritisk til Norge og nordmenn!Ytringsfriheten skal gå begge veier,dog med respekt for hverandre!Men når jeg skrev det jeg skrev i mitt siste innlegg,så var det fordi jeg oppfatta det slik at du var veldig negativ til både Norge og etniske nordmenn.Men kanskje jeg tar feil?Jeg mener at utlendinger som er positive til landet vårt,jobber og betaler sin skatt med glede bør være hjertelig velkommen her,MEN det er de som hele tiden skal bare klage på alt også,og de mener jeg bør reise tilbake til hjemlandet.Men jeg må innrømme at jeg blir provosert når jeg hører at vesten ikke klarer seg uten muslimer,og bare islam kommer hit,så blir det bra her!
    Hva er det som muslimene synes er så galt her når vi ikke er islamsk?De visste om det før de kom hit og valgte selv å komme til vesten!
    Du sier at nordmenn har lært dere hat og rasisme.Leit at du opplever det slik,men jeg skal si deg at jeg har opplevd mye rasisme fra dere,så dette med rasisme går begge veier!

  7. ja kjære barbro. jeg også har mange norske venner.jeg har også vært i forhold med norsk jente.er jo det jeg har skrevet tidligere,kun det negative som kommer fram i mediene. de fleste muslimer er helt normale,som jobber betaler skatt,lik linje med nordmenn. og jeg skjønner enda ikke hvorfor ,folk er i mot hijab. hvorfor kan ikke damene som vil bruke hijab,få lov til bruke. uten at det blir styr her i norge. så lenge det ikke skader deg eller meg,må jo folk få lov å gå kledd,som de vil.og burka er jeg også imot.bruk av burka bør forbys offentig mener jeg da. men vi må huske at ,de som velger burka er ikke noe dårigere mennske enn deg og meg.viktig at vi respekterer hverandres tro og relgion.samt kultur. jeg blir så sinna når jeg leser innlegg hvor alle muslimer blir tatt under samme kam. alle muslimer bør kastes ut fra norge osv. hvorfor kan ikke jeg kritisere norge??? hvorfor kan bare du kritisere norge??? nordmenn sier meg ofte,du er jo nordmann når du har bodd her så lenge.ja sier jeg da,jeg føler meg norsk svarer jeg. men når jeg kritiserer norge ,ja da blir jeg stemplet som ond,og bør flytte tilbake!!jeg vil intigrere meg,men nordmenn minner jo på meg at jeg er utlending,og vil aldri bli norsk.ja da kan ikke jeg bli intigrert i norske samfunnet.for nordmenn vil jo ikke godta meg uansett.så jeg er muslim,og en utlending,som aldri vil bli godtatt av nordmenn.og du sier flytt tilbake,hvordan kan jeg det?? gått på skole her,har jobb hus,og ikke min feil at jeg havnet her. mine foreldre kom hit som arbeidere.de hjalp til bygge norge,og hva får vi igjen?flytt hjem sier du. jeg har ingen hjem,jeg er hjemme.

  8. Nei da,kjære lommemann,jeg er ikke så naiv.Vet at ikke alt er perfekt her i vesten heller.Men mener du virkelig at defre muslimer ikke får gå kledd som dere vil her?Jeg ser stadig muslimske kvinner og menn gå i muslimske klær i min by i allefall.
    Du sier at muslimske land klarer seg godt uten vesten.Flott!Da er det jo bare for dere å reise hjem da. Men si da opp det norske statsborgerskapet,slik at dere ikke lever på den norske stat i hjemlandet deres!
    Vil til slutt si at jeg ikke er rasist,og har hatt mye positive opplevelser med dere muslimer.Så er det sagt,og jeg er trøtt og må gå og legge meg!:-)

  9. Mer fra arabere
    Herrgårdens förskola stänger på grund av trakasserier
    http://www.malmo.se/Medborgare/Forskola–utbildning/Forskola/Forskolor/Rosengard/Forskolor-i-Rosengard/Herrgardens-forskola.html

  10. 28 april kl 23,17
    Stakkars, stakkars muslimer må da få lov til å brenne noen biler og rane noen som er så dumme å gå inn på deres område må vite.
    http://sydsvenskan.se/malmo/article860446/Stor-polisinsats-i-Rosengard.html
    http://www.friatider.se/orolig-natt-i-rosengard-vantas
    Malmö 2009 är en stad i otrygghet. Fler och fler fastigheter sätter upp höga staket runt sina hus. Ett gatukök har totalt burat in hela byggnaden
    http://somjagserdet68.wordpress.com/bilder-fran-malmo/
    Søppelby her også ikke bare i Kairo.Trasiga vitvaror, kaos i tvättstugorna, kackerlackor, bränder, sopberg, bilvrak, klotter, trasiga fönster, sönderslagna dörrar, fukt och mögel. Allt detta är typiskt för invandrartäta områden.
    http://somjagserdet68.wordpress.com/2009/04/08/bilder-fran-rosengard-iii/

  11. du er naiv barbro, du trur vel usa england er i afg og irak for hjelpe folket… usa lever av krig.kun ute etter olje og selge våpen.og sett oprette baser i muslimske land. nå har jo usa omringet iran. og hva trur du vil skje? de vil angripe iran,og ta over alt olje,slik de har gjort i irak.de beskjylder iran for å skaffe seg atomvåpen,hvorfor kan ikke muslimske land få atomvåpen??? jøder har kristne har ,eneste muslimske land ,som har er pakistan. og husk ,usa har vært dumme nok til å bruke atomvåpen. og norge støtter usa uansett hva de gjør.så muslimer vil klare seg fint uten vesten,men vesten dør uten oss.og barbro ganske mange muslimer har faktisk rømt fra undertrkkelse,og kom til norge i håp om få et bra liv. her opplever vi det samme,vi kan ikke gå kledd som vi vil. vi blir kritisert altformye.mediene har jo skylda i det meste. de driver propaganda mot muslimene her i norge. de skriver aldri aldri noe postivt om muslimer. OG ALDRI NOE NEGATIVT OM USA! ikke rart jeg kaller dere sauer

  12. og deretter etter å forby dette skal vi forby både ytringsfrihet og relgionsfrihet i landet, det er jo lett å se hvor dette går, til menneskenes helvete. og her er verden i krig igjen, dette blir bare vås. i mange år undertrykket kristendommen også massevis av folk, og selv den dag i dag blir vi som elsker vårt eget kjønn undertrykt og kalt syndere. kan dere ikke rydde opp i dette landets «offesielle» relgion før dere begynner å trakasere andres?

  13. Trekke oss ut?Ja vel,men da bør hele vesten trekke seg ut og la muslimske land klare seg selv uten noen som helst slags hjelp fra oss.Jeg er enog med deg.La oss trekke oss ut alle sammen,og ikke ha noen som helst slags form for kontakt med muslimske land.La dem klare seg selv også når katastrofer inntreffer.Muslimske land legger alltid skylda på vesten for deres problemer alikevel,så hvorfor ha noe som helst med disse landene å gjøre?La også hele vesten bli sperra totalt for muslimer som vil hit.Dette er hardt,men jeg tror at det er det eneste språket de forstår.La oss også samlet dømme hele den islamske verden innfor menneskerettighetsdomstolen for deres stadige brudd på den internasjonale menneskerettighetsloven.

  14. Lommemannen her er ett par video fra et moderne muslimsk land

  15. og barbro!!!! jeg flytter tilbake når dere har trekt dere fra alle muslimske land.og gi meg skattepenga jeg har betalt. ja da flytter jeg med glede.

  16. dere er sauer, dere er enig med alt det usa gjør og sier. bare se i israel.ingen tør å si noe imot usa og israel. usa har drevet med terror i flere år i afg og irak .norge støtter jo usa. norge selger våpen til israel,som bru kes til å drepe små barn. derfor kaller jeg nordmenn for sauer,de har ingen egne meninger.de trur de er rike,bare se fattige folka her ,som lever i fattigdom,veier sykhus biler alt er jo utdartet. her jobber en i 40 år og full av gjeld.gjelda blir betalt,og da er en 60 år,og sitter da med ett hus,bare ett hus. kun ett hus!!! trur du norge har sukker salt hvete ??? hvete her holder ikke par mnd,og det er dårligste hvete som finnes i verden. trur du det finnes klær her??? næi! de sauene her har i ikke nok ull til sokkne til en liten landsby.alt abselutt alt er fra utlandet,her finnes ikno. eller det lille som finnes,ja det flskt,smaker ikke,samme er med folka her,falske og kalde.UTEN OSS ER DERE DØØØ!!

  17. Lomemann,dette var et stygt innlegg!Hvorfor sier du at vi ikke har mat her?Flÿtt hjem til hjemlandet ditt om du mener det er så elendig her da vel!Jeg synes vi har flusst med mat her!Vi går da ikke sultne?Men maten er kanskje ikke islamsk nok for deg? Og hvorfor kaller du oss sauer og hofrer for USA?Hva er dette for noe tull!

  18. se rundt rockman ,eller lommeman. dere sauer har faen ikke mat her. altså viktigste vi trenger for å overleve.hva vi har skapt??? alt dere sauer er i dag,er faktisk takket være oss.vesten har kun skapt våpen. pc du taster maten klærne ,abslutt alt er fra oss.vi styrer verden,vi har 70% av olje, vesten er avhengig av oss. usa som styrer dere sauer, de er ingen supermakt uten olje fra oss. alt vil stoppe uten oss. mens dere sauer eksisterer ikke i verden,kun horer for usa er dere.og husk dere sauer er største utvandrere i hele euorpa,norge er jo ingenting ute i verden,kun en gjeng med sauer som bor i fjellet.det er bare å innse at dere sauer trenger noen,som kan styre dere.skam dere!!!!

  19. Jeg hater ikke dere muslimer da jeg har masse positive opplevelser med dere også,men vi hadde klart oss fint uten dere!Vi klarte oss helt fint før dere kom!

  20. Hehe, jo da vi kan trekke oss ut, og vi skulle faen meg ikke solgt en dritt til noen muslimske land, så kunne vi sittet og sett på dere falle helt sammen….. Hehe, nevn en ting som dere har funnet opp? Det eneste dere kan er å ligge på matta og be til pedoprofeten deres…….Dere ser jo ut som en gjeng analfabeter….. Hehe, dere er helt ubruklige.

    Mvh. Rockman

  21. 5 mill av dere flyttet til usa osv. men da vi kom til norge bygget vi landet. så uten oss ville sauene her spist gress.dere vil aldri klare dere uten oss muslimer.

  22. vi drar fra norge når vesten trekker seg fra alle muslimske land. og gi meg skattepenga tilbake.jeg har alltid jobbet. jeg krever skattepenga mine tilbake,og trekk alle styrkene ut av alle muslimske land. og dere er kvitt meg. til da blir jeg her,blant griser…..

  23. De prater sjeldent eller aldri om deres egen pedofile profet….
    Hehe, tvangsgifter bort damene/jentene sine til noen grisete fettere i Pakistan, som igjen kommer hit som analfabeter, og disse skal vi ekte renrasede Nordmenn fø på??? Nei, send dem til Mekka hele gjengen så fort som fy. Jeg tror vi snart får en statsminister med skikkelige baller, som vil utføre dette…….

    Mvh. Rockman

  24. Kjære lommemannen,eller Osman om de¨t er det du heter!
    Du sier at uten muslimer stopper verden.Vi klarte oss veldig fint uten dere før dere kom hit,så det stemmer nok ikke.Men hvorfor i all verden er du her når du har en slik negativ holdning til Norge og nordmenn?For å islamisere Norge?Det vil dere aldri klare!Det er jo så mye uenighet dere i mellom,og dere er så lite strukturerte at dere klarer ikke overta Sinsenkrysset engang!

  25. nordmannen= lommemannen
    uten muslimer stopper hele verden, sauene her i norge,lever av oss. vi som har lært dere alt ,eneste dere har lært oss. ER HAT RASISME.vi har vært med å bygge dette landet,og vi får ikke gå kledd som vi vil?? hva faen er med dere sauer.utakknemilige rotter. jah dere er kryp,stygge ekle kryp.griser hele gjengen………………

  26. Gleder meg til å se jenter offshore i oransje kjeleburka. Den må selvsagt være flammehemmende og ha innebygde flytelegemer

  27. og det er 14 kvinner som bruker burka her i norge.slapp av sauer,vi muslimene overtar ikke bare damene deres,vi tar over hele norge haha. se dere rundt vi er i ferd med ta over hele verden..damene våre selger seg ikke for en øl på byen. unga begynner ikke knulle rundt fra 12år. vi lar ikke foreldrene råtne i gamlehjem. vi lever med ære og dør med ære. ikke rart vi ikke vil bli intigrerte, dere lever som dyr. knuller deres egne unger..dere alle er ekle lommemenn….dra en tur på byen ikveld,og se deres døtre selger seg for en øl, oralsex på byen mens mannen har sex med steungene hjemme.ekle stygge kryp er dere sauer…skam dere

  28. omg har heltt rett. la muslimene være i fred. ikke la mediene fucke med huet deres. bondefolka her i norge ser hotell cesar,og er facebok og trur de vet alt. ingen tvinger nordmenn med gå i hijab eller burka her. så la muslimene være i fred. hvis ikke får vi snart 11 sep. og liv kan gå tapt. respekter hvrandres tro og relgion.INGEN TVINGER NORDMENN Å GÅ I BURKA,SÅ HVORFOR PRØVER NORDMENN TVINGE MUSLIMENE Å GÅ UTEN BURKA???? HER FINNER DEMOKRATI OG ALLE KAN GÅ KLEDD SOM DE VIL…

  29. Enkelt å få et lovforbud mot Burka, Chador , hijab e.l Hvis noen raner en bank med dette ville nok folk fått øynene opp for problematikken, man kan jo sitte ved siden av en mannlig terrorist på bussen med bombebelte, som ser ut som en bælfeit ørkenhore på 40 for den jevne normann..

    En jøde utsatt for nazistenes harme sa en gang at den som ikke lærer av historien er tvunget til å gjennoppleve den, vi går nok alle et nytt balkan i møte om 15-25 års tid, da et multikulturelt samfunn har sjelden vært stabilt over tid, historisk sett.. Selv om det er et drømmescenario med en type edens hage der alle dyr og folkeslag lever sammen i harmoni er dette en umulighet nedarvet i våre gener siden Kain og Abel- det er i den menneskelige natur å søke økt rang og sosial status på bekostning av andre – slik tenker selvsagt også minioriteter..

  30. Hehe, jeg ser en liten diskusjon mellom Barbro og denne figuren Osman, Dossman, Sossman, Grossman, Possman, Nossman, Bossman, eller hva nå enn denne figuren heter.
    En ting som slår meg da det gjelder disse Muslimske (såkalte nye Nordmenn) som skriver inn på div. bloggsider, er dette en og samme person? Hvorfor jeg lurer på det er følgende: Det er jo ingen av de som kan skrive Norsk…….Hmm.

    Mvh. Rockman

    PS! Men de er gode på å bruke caps lock.

  31. jaha…vi vet MER en nok til å vite at Islam er djevelsen religion! Jenter som ikke får gå på skole, gå ut uten en mann eller lakkere neglene sine? De får ingenting de jentene i Islam. Dere skal F ikke komme hit å tvinge oss til å bruke deres religion. Jeg DØR heller!!!!!

  32. HERREGUD!!! Dere er syyyke , syyyyke mennekser…. !

    Pass på dere sjææææl….. Hvis noen kan gå i undertøy ute i gata , så gjør det vel ikke noe hvis man dekker til også….

    Hjernen deres har sannsynligvis sluttet å virke for lenge siden.. Dere kommer med en haug med fordommer uten å vite en DRITT!!!! DESVERRE så kan dere ikke en shitt for å forby dette, hvis menneskerettigheter gjelder for dere, gjelder de også faen meg for oss også!!!

    PASS på dere sjææææl og glo på deres kvinner, såååå mye dere vil… Men for faens skyld la OSS være i fred!!!!

    Dere er pyser, som kun klarer å uttale dere på nettet. Hvorfor får jeg ikke ett ord fra dere på gata???? Dere har sett kun Norge, og tror at det ikke finnes noe annet enn deres kultur???? Så trangsynte som dere er, sååå går det desverre ikke å forklare dere noe…

    OG EN TING TIL. MUSLIMER VIL DØ FOR SIN TRO!!!! OG DØR I DAG, FOR DERE KRISTNE LAR OSS IKKE VÆRE I FRED I VÅRT EGET LAND!!! DERFOR SÅ KOMMER VI HIT… SÅ DERE SKULLE BEKLAGE FOR DE DUMME POLITIKERNE DERES, NÅ SNAKKER JEG OM NORGE, SOM SENDER INN SOLDATER TIL AFGHANISTAN FØKINGS FREDELIG LAND JAAAA

  33. jeg er muslim og har bodd i norge i 30 år. og har ikke sett en eneste muslimk dame gå i burka. hjemme og på skolen går barna mine kledd som de vil. men de som går med hijab skader jo ingen,så hvorfor ikke la de bruke det. men burka må muslimene kjønne at de ikke kan bruke her i norge. eller tvinge damene til å bruke det,er jo helt feil.det fleste muslimer er snille og jobber lik linje med nordmenn. de hører vi jo ikknoe om i mediene.kun det negative ,som kommer fram. alle muslimer er ikke ekstrimister .jeg er like mye muslim,som du er kristen.fokuser på det postive folkens!!!

  34. hahahahahaha, er vel et par skrivefeil her og der, men dere skjønner hva jeg vil frem til.

  35. leste litt av det dere har skrevet og diskutert om, men jeg gikk rett og slett lei av å lese alt. er det virkelig mulig å skrive så mye BULLSHIT? at dere orker ikke å skrive så mye tull. men ok, åpne opp øynene. det at menn vil at kvinner skal dekke seg til er vel ikke så vannskelig å skjønne hvorfor de vil? måten de tenker på er vel ; «tenk hvis det var moren min, søstren min, kusina mi», ingen vil vel at deres mor/søster/kusine skal få møte på ekle blikk ute i byen? det er på den måten de vil respektere dere kvinner på. 🙂

  36. Da er det helt greit å gå med finlandshette offentlig i Oslo også heretter. Mener å huske at politiet har et eller annet slags forbud mot at man går i det på offentlige plasser, finlandshette, men nå kan de ta det forbudet og stikke opp i ræva!

  37. osman, haha du e en jævla idiot. På korsn måte får «søstene» våre frihet me å drive å gå rundt i ei sånn klovne hætta. Den relgionen e fucked up. Å vesst landet dokkers e så bra, koffør i fan e dokker hær å håll hællvette nede i Oslo. dokker har fan mæ førandra den byen te en møte plass førr tærrorista. Satanismen e fan mæ ti ganga så bra som Islam den oppfordre i vært fall ikkje voldtækt,pedofili og sællmords bombera. Endten følle dokker reglan i Norge ellers så ska æ fan mæ rive opp rævhållan dokkers me en videoopptaker som ikkje kan spole tebake å da bi de ikkje å nøtte å drive å kakle «Allah, Allah, Allah

  38. […] Women´s lib 2 timmar sedan pjottify Nudist eller Burka 3 timmar sedan Bluefree´s blogg Grunner til å forby Hijab og Burka 4 timmar sedan En kristen sier: jeg vil dø for min tro. En muslim sier: Du skal dø for min tro […]

  39. Veldig godt skrevet av Pilotmamma!Vår kultur er tufta på kristendommen,og det mp respekteres av alle innvandrere,slik vi må respektere deres kultur når vi er i deres hjemland.Slik er det bare.
    Osman-du må forstå at med din holdning er du med på å skape avstand mellom etniske nordmenn og dere muslimer.Du er med på å skape fremmedfrykt,og vil du egentlig det?F.eks.å kalle oss kvinner for horer og si at dette landet vil bli bra når flere nodmenn blir muslimer?Den synes jeg var drøy.Hvis ikke Norge er bra nok for deg uten islam,hvorfor er du da her?Svar ærlig på dette.
    Så over til mitt svar til Anette som skrev bl.a.at muslimer bør brenne i helvete.Jeg var enig i alt annet hun skrev,men er selvsagt ikke enig is at muslimer skal brenne i helvete!

  40. Osman er veldig kategorisk – norske kvinner er horer – fordi vi fører en vestlig livsstil . Hrr Osman hvorfor bor du i et vestlig land ? Hvor lenge har du bodd i Norge ? Er du første generasjons innvandrer ? Annen generasjon? Norge har fortsatt statsreligion -vi er kristne – det er kanskje vanskelig for Osman å akseptere ? I vårt land har moral og etikk vært tuftet på Bibelens budskap ,og fordi vi etterhvert har fått minoriteter som tilhører den Islamske tro og lære – så skal vi akseptere alle sider ved den islamske tro – mens vår egen kirke , tro og gjerning skal underordnes til et «kastesamfunn» ? For all del bær hodeplagg og klesdrakt som dere vil i privaten – men i det offentlige rom gjelder «vår» norm – ingen hodeplagg – vi er et demokratisk folkeferd- det har våre forfedre sørget for – en plikt vi har til å opprettholde – forstår du – Osman?

  41. Jeg har lyst til å fortelle noe jeg opplevde i går.En av naboene mine her er fra Iran,Han har bodd her i 27 år.Jeg prata med ham om dette som har vært skrevet om islam nå i det siste.Spurte ham også om han hadde vært i hjemlandet sitt i det siste.Da sa han at før han drar dit,må regimet falle.Han sa da at islam er ikke bare en religion,men ett regime hvor selv moderate muslimer står i fare for å bli drept.De tvinges til å følge sharia blindt og stiller ikke spørsmål ved islam fordi de da tror at de svikter Allah.Han fortalte at i Koranen blir menn påbudt å slå konene sine.Og hvis mannen mener at kona har gjort noe galt,kan han med loven i hånd og Allahs velsignelse få amputert bena på kona.Han sa at disse reglene i Koranen er helt fryktelige.Og vil vi ha det slik i Norge?NEI!!!!!!Skal muslimene være her,får de være så god å rette seg etter VÅRE regler og VÅR kultur,og ikke kreve at det skal være omvendt.Greit at de kan utøve sin tro gjennom å gå i moskeen,men ikke tving religionen sin over på oss andre.De må også godta at vi ikke vil ha noe av sharia her.Kan de ikke dette,får de bare si opp sitt norske statsborgerskap og dra tilbake til hjemlandet sitt der de kan leve mere i pakt med islam.

  42. Skal du være muslim, så vær det i ditt eget hjemland, å ikke komme hitt å forlange at Norge skal opptre på samme måte som i deres gamle hjemland.

    å tvinge på noen plagg for å liksom beskytte, hva med kvinners frihet til å velge som menn?

    Syke dyr som voldtar jenter fordi de ikke har på seg burka eller er tildekt fra topp til tå.. blir kvalm..
    Hadde det ikke vært for religion, så hadde ting vært mye bedre.. finnes ingen perfekt religion. Men vi kan da oppføre oss som vanlige folk med folkeskik ++

    Rødgrønne regjeringa er for feige til å innse alt det mørke som skjer i Norge..

    Stå på Frp.. Rent Norge.

    Islam kan brenne i H… eller forsvinne fra Norge. hva pokker skal vi ha det i Norge for? Finnes ingen god grunn til det..

    La oss alle sammen lage ku klux klan klær å vise verden at vi står for noe.

    Skal vi tillate hijab. så må vi Ku Klux Klan …

    Mvh Profetene Michael. (l) Frp (l) !

  43. Til deg som svarte Annette:Det handler vel ikke om å respektere andres tro,men mere om at man er uenig med islam..?

  44. Dette er gullstoff!

    stå på!

    http://bastianblogg.wordpress.com/2010/02/25/100-grunner-til-at-islam-er-patetisk/

  45. Annette du har ikke peiling :S dere kan ikke snakke uten videre! Allah oppfordrer ikke til drap å terror handlinger, det er bare syke folk som bruker ISLAM.

    Det er helt utrolig at folk ikke kan respektere andres tro.

  46. Bra,Annette!Godt skrevet!

  47. Slik jeg leser dette er at muslimske menn er verre enn dyr, de har ingen form for selvkontroll eller moral.

    Muslimske menn hater alle kvinner, inklusive deres egen mor.

    Dette vittner om meget lav inteligens da kvinner er en livsnødvedighet for at barn skal bli født, også guttebarn.

    Så eneste logiske løsning på dette er å sende allt som ligner på islam tilbake til der det hører hjemme, i helvette.

    Koranen består at 666 sider…
    Allah er en «gud» som oppfordrer til drap og lemlesting, altså en ond «gud» er lik satan.

    Er det virkelig nødvendig med mer bevis enn dette for å fordømme allt som har med islam å gjøre?

  48. Angående hijab så mener jeg at forbud er ikke rette veien å gå,og at muslimske jenter må få lov til å bære det..Men burka?Nei!

  49. Hvordan kan du si at dere muslimer har gjort Norge til et rikt land?Vi var da et rikt land før dere kom hit i begynnelsen av 1970-tallet!
    Og du sier at jeg er hore fordi jeg lar menn se på meg og ikke dekker til meg.Hva er de mennene som ser på meg da?Ikke langt fra her hvor jeg bor,bor det en troende muslim som er ugift.Han har 5 barn med 3 forskjellige norske kvinner.Hva vil du kalle ham da?Og hva med alle muslimske menn som har både 2 og 3 koner!Hvorfor blir ikke de kalt horebukker da,om vi kvinner her i vesten skal kalles horer?Jeg vil,som personlig kristen,aldri kalle noen for horer/horebukker,så du må ikke misforstå,men mange ganger har jeg stillt meg kritisk til ting som har med kristendommen å gjøre.Det bør du også gjøre i forhold til islam!Det er lov å tenke,vet du.Still spørsmål ved din religion,slik jeg mange ganger har gjort med min!

  50. du barbro er hore ja
    du lar mann se på deg å du ikke dekker til deg
    dete er mitt hjemland å det er muslimer har gjort norge til rik land
    dere normen må lære at islam er støre en vordan dere lever
    en dag fler normen vil ta seg til islam
    da dete land kan bli bra
    håpe mange kan lære seg om islam å bli ret troend

  51. Fullstendig latterlig å sette likhetstrekk mellom et par ekstreme prester og islam generelt. Forstår du ikke selv at det er latterlig, når debatten dreier seg om man skal kunne bruke hijab i skolen, og han du siterer er i mot at jenter skal ta utdanning?

    Jeg finner dine holdninger MYE mer ekstreme, og MYE mer truende overfor norsk kultur, enn muslimer generelt.

  52. SV-politiker Akhtar Chaudhry er en troende muslim – totalt inhabil i denne saken!!!

  53. Jeg vil spørre deg,Osman,om hvorfor du er her når du har en slik negativ holdning til oss nordmenn?Husk at her har du fått privilegier du ikke engang kunne drømme om i ditt eget hjemland!Og det har du fått av oss(våre skattepenger)nordmenn!Og du kaller oss rasister!Du sider at vi norske damer er horer.Er ikke det rasisme,så vet ikke jeg!Hvorfor mener du at vi er horer?Jeg skal si deg at før jeg giftet meg hadde jeg mange mannlige venner og gikk kledd slik det er vanlig her,med trange bukser og små overdeler f.eks.Men jeg var da ingen hore for det!Jeg skal si deg at jeg hadde ikke sex med noen før jeg gifta meg i en alder av 30 år,og det rett og slett fordi jeg ville vente til jeg hadde truffet den rette og til etter at ekteskapet var inngått.Vil du alikevel kalle meg ei hore?Vil gjerne at du svarer på dette.

  54. Få denne jævla rasistiske religionen Islam ut av landet. Disse folka som hyller sin profet og Koranen er en trussel for norsk demokrati og velferd. Det er en skadale at rødgrønne politikere ikke skjønner dette før de får kniven på strupen.

  55. jævla rasistr
    ikke noe gal med burka eller hijab
    det er rene kvinner å jenter som bruker det
    se på norske dame
    er som horer
    å dere norske menn lar dame å søste gå sånn
    blir ekkel av dere
    dere rasist må huske at det er vi muslimer som har bygd opp det landet her

  56. Når skal politikerne her i Norge våkne?Nå må det bli slutt på denne islamiseringen av Norge! Vi vil ikke ha det her!Islam er kvinnefiendlig og setter oss flere 100 år tilbake i tid!

  57. Leste på dagbladets nettutgave at mange barn opplever tvang og juling i forhold til dette med hijab. Det fremkom også at utad er muslimske miljøer mot vold, innad er saken en annen. Muslimer skal selvsagt ha rett til å praktisere sin religion så lenge denne er i tåd med norsk lovgivning. Tvang og juling er forbudt ovenfor barn i Norge. Dette er noe det muslimske miljøet i Norge snart må ta inn over seg. Det er ikke slik at det norske samfunnet skal innrette seg etter muslimsk tro og levevis. Det er faktisk omvendt.

    Når det gjelder Den beryktede Sheikh Hilaly..vel så gjelder desverre ikke denne tenkemåten i Norge. Dette er jo mer eller mindre å oppfordre til voldtekt..noe som forhåpentligvis de fleste muslimer i Norge tar avstand fra. De som ikke gjør dette bør sette seg på første fly tilbake der de kom fra. Her kommer politikerne inn..det må bli slutt på snillismen ovenfor denne religionen. Man bør få istand strengere straffer, bedre kontroll av muslimske miljøer-og ikke minst bli flinkere til å kaste ut dem som ikke innretter seg.

    Skilsmisse kan du få i norsk rett, men den er ikke gyldig uten islamsk bekreftelse.

    ovenstående viser at man lager regler som i utgangspunktet strider mot norsk love. Islamsk godkjennelse? Når fikk vi en islamsk instans som står over Norske Domstoler? Når ble det lov å fremsette trusler om steining, miste finger, pisking? Det viser at moskeer bør underkastes inspeksjon og oppsyn. De mennesker innenfor Islamsk tro som oppfordrer og underbygger en slik holdning burde miste statsborgerskapet/ oppholdstillatelsen og bli sendt direkte ut av landet..Innenfor Islam straffes voldtekt med døden dersom man blir funnet skyldig. Så hvorfor skal man da ikke henge alle muslimer i Norge som begår voldtekt. Man blir jo hengt for det i hjemlandet, vel dersom man ikke er så forskrudd at man dreper kvinnen som er voldtatt. Islam er og blir en religion med to ansikter der man stryker det som ikke passer inn. Og man er særdeles flink utad til å spille på uskyld. Jeg er ikke imot muslimer generellt sett, men dem som er ekstreme trenger man ikke.

  58. for noge bullshit islam er… fy faen fucked up shit. kossen menn kan gjø som kvinner???? og dere nordmenn!! skjerp dere!!! på tid å innse at islam er en kreft for sammfunnet!!!
    jævla svin av han der »’profeten»’ mohamad, kvinne dreper,pedofil,barn morder! søppel!!! islam er søppel!!!!

  59. *
    *
    *
    Dårlig gjort å sammenlikne Hijab med Ku Klux Klan-hetta!!!!

    Ku Klux Klan-hetta står tross alt for noe POSITIVT:
    Hat mot svartinger!!!

    Hijab er bare en negativ ting.
    *
    *
    *

  60. Islam er en sykdom, en slags form for kreft, som dessverre rammer altfor mange mennesker…

Legg igjen en kommentar

