Ti punkter om slanking


Bookmark and Share

1).  Sult er din største fiende. Det er ikke meningen att du ska væra sulten når du skal ned i vekt. Da er det noe som er feil. Du skal i løpet av dagen, ikke føle deg hverken mett eller sulten.

2). Først av alt – hva er ditt mål? Hva vil du veie om en uke? Måned?  Vær realistisk og  sett opp realistiske delmål.

3). Spis mat før du blir sugen på kaker eller søtsaker. De fleste tanker om slanking tar slutt mellom klokken to og fire. Spis mellom måltidene før suget presser på og viljen bli knekt.

4). Begynn å spise vær 3dje time. Det gjør  blodsukkeret  stabilt og jevnt og som kommer til å minske søtsuget og øke forbrenningen din.

5). Spis så mye grønnsaker som du bare klarer. Jo mere farge på grønnsakene desto bedre. Spis grønnsaker til alle måltider. (grønnsaker minsker suget)

6)). Hold kontroll på hvor store porsjoner du spiser, kjøp/bruk mindre tallerkner enn hva du bruker i dag.

7).Vær oppmeksom på når og hvilke situasjoner du har en tendens til å spise alt for mye.

8). Skriv opp allt som du stappar i munnen. Gjør det i hver dag og noter ned alt du spiser. Om du har fem minuter til overs om kvelden, skal du kontroller og  gå  igjenom hva du trenger for å forandre og nå dine mål.

9). Glem alle tips om superslanking, vitenskapen har ennå ikke påvist at noen annonserte slankekurer virker.

10). Mosjoner MODERAT og gjerne med ting du liker å utføre.

(SETTER DU IGANG MED BEINHARD TRENING VIL DU FORT GÅ LEI OG GI OPP)

10,5). Lykke til. Renè

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: