Twitter Ap s tveeggede sverd


Udi = uten demokratisk Innsikt

Twitter Ap s tveeggede sverd ? Mannen fra Elverum

Burde ikke ha skrevet «høyre og Frp». Beklager det. Men jeg mener du Gerhard Helskog har politisk slagside: Innretn/problemstilling.», skriver Tarjei Skirbekk

Ap er fornekter seg ikke. Men når Carl I Hagen Kalte Nrk Ark (Arbeiderpartiets RiksKringkasting) var det ikke måte på karaktestikker

Bør absolutt leses.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2009/artikkel.php?artid=578073

7 kommentar

  1. Hei Reidar
    Jeg bruker å kalle Dem J. Stoltenberg og J.G Støre

  2. Håper denne flittige twitteren også går løs på sine egne med politisk slagside. Norsk presse i alminnelighet er blod-rød. Hvorfor kan han ikke rydde i eget reir før han skal kritisere en dyktig journalist som Helskog. APenes maktarroganse er kvalmenede, og det er mitt håp at velgerne snart ser det. For meg blir det Frp i år, så la gå, jeg er part i saken.

  3. Skulle man reagert på folk i media med klare anti-FrP uttalelser (i yrkesutøvelsen) ville listen blitt laaaaang.

    For oss som hører på P3 er det ingen tvil om at listen for å hetse partiet er lagt tett ned mot gulvet. Og det reageres ikke.

    Ikke fra statskanalen NRK. Ikke fra FrP.

    Hvorfor ?

    Fordi det er» opplest og vedtatt» (uoffisielt, selvfølgelig) at slikt er tillatt.

    Jeg tror ikke AP har lyst på en debatt om politisk vinkling i media. Internt har vel det blitt resfset litt. Gitt beskjed om å sitte stille i båten 😉

    BTW: Jeg stemmer IKKE FrP..

  4. Litt morsomt at når mange angriper frp både i de store avisene og NRK / TV2. så blir det nesten regnet som normalt.
    Når noen tar opp aktuelle problemstillinger hvor AP eller SV kommer dårlig ut så skal det slås hardt ned på. Mange i ledende stillinger har ofte AP bakgrunn. Dette har AP praktisert i lang tid. Da kan man senere få støtte av de gjennom media.

  5. For meg er Ud og Udi det samme , ser ikke noe forskjell på dem . samme ULLA

  6. Mulig du bør lære deg forskjellen på UDI og UD før du belærer andre om manglende demokratisk innsikt.

  7. Tarjei er en quisling…

Legg igjen en kommentar

