Fortjener Han førstesiden ?


http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=578048

Muslimer Vs. Kristne

En MANN i Afghanistan fikk kuttet av seg nesen.

Den afghanske bonden Lal Mohammad var en av flere millioner afghanere som tidligere denne måneden trosset advarslene fra Taliban, og gikk til valgurnene. Det endte med at han fikk kuttet av nesen og ørene.

Men hvem taler kvinnenes sak når 100.000 tusener muslimske kvinner hvert år blir utsatt for de ufatligste redsler. Øyner blir stukket ut, nese og ører blir kappet av, eller blir overhelt med kokende vann/syre?

En mann, 100.000 kvinner?

Den ene mannen får førstesiden, hva får de arme kvinnene?

Bildet er av en Zahida som brutalt ble angrepet av hennes mann som påsto hun hadde vært utro og brakte skam over familien. Han kuttet av henne ører, tunge, nese, øyne, og forlot henne for å dø.

66 kommentar

  1. Rene legg merke til mitt første innlegg.Jeg har aldri forsvart taliban eller de andre analfabete tullingenes umenneskelige handlinger.Det jeg prøver å si er at det ikke er koranen som sier at folk skal lemlestes.Det er menneskers egen handling.La meg gi et eksempel. Muslimer hater USA pågrunn av krigshandlingene dems,Men folket generelt i USA er imot krigen.Så da er det feil å Hate USA pågrunn av en gruppe krigsglade politikere.Det er nettopp politikerene de bør hate.OG ikke dra alle over en kam.

  2. Rene ,det var z som sa til meg at du bjeffer og lignende , og jeg bare svare på akkurat det språket han fostår godt .
    Rene ,takk for meg og din tålmodighet . dette er min siste innlegg i denne bloggen ,lykketil om islam gir mulighet .

    Mvh.

  3. Jeg har advart mot slikt snakk
    neste gang blir du utestengt Behzad
    Renè

  4. Z, shut
    og t
    , det som bjeffer er dine Allah og mohamed og resten av deres hellige guy og halikke kalifene.
    Jævla skitt ,dette bloggen er om skittent islam
    ,men ikke om hva gjør Usa og andre vestlig land i verden . Hjernen din blitt totalt innvalid av islamske lære ,derfor du har absolut ingen sjanse til å bli helbred engang.

  5. Behzad-Her har du enda et eksempel på sivile tap i krigen mot taliban.Dette er hva du kaller kampen mot islam.Dere dreper sivile mennesker mere enn taliban.Dere er like ille som tliban.Er sikker på at du koser deg over at det er 54 sivile muslimer som ble drept.Dette er jo din kamp mot islam. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=580043

  6. Det er dumt av meg å diskutere med en som trodde ALLAH var den største statu..Herregud det er jo nettopp det som er budskapet at ALLAH ikke er en statu.Hvis du ikke har fått med deg det så har du sovet i timen

  7. Så lenge det finnes slike som deg i verden så blir det aldri fred.Dere sprer hat og driver propaganda.Så rettferdigjør dere drap på sivile mennesker med at de er muslimer.Da er det greit og alle holder kjeft.Hvor blir det av Fn og USA når israel lemlestet flere sivile enn terorrister?det er faen ikke noe forskjell mellom ahmedinejad og deg når det gjelder mentalitet.dere begge er gjennomsyret av hat til hverandre.ikke la den skitne krigen deres gå ut over andre.Nordmenn er ikke amøbe som deg.De har en evne til å se ting fra forskjellige sider.Ikke tro du kan få tilhengere av å spre hat her i bloggen.

  8. Det du forteller der kalles konspirasjons teori og er helt sprøtt.hva er det som gjør de ikke troende så mye bedre enn troende?Når dem lemlester sivile,barn,kvinner,eldre med sine bombefly.Hvem er det som har drept flere tusen mennesker i rekordfart.Du syntes vel det er humant å drepe folk med bombefly og høyteknologi våpen.Er ikke det lemlesting?USA er det første landet i verden som har brukt atomvåpen mot et land.Har du sett de forbrennte barnekroppene som løper i redsel?Nei for din ekstreme holdning til en gruppe mennesker som er troende har gjort deg blind.Du kan bare se den ene veien.Du nevner aldri hva de moderne hvite folk har gjort i krig.Fordi du er en rævsleiker.Du skal smiske med nordmenn.du snakker om at muslimer bruker oljepenger til land som ikke kjenner islam for å få tilhengere.Hjelpe fattigfolk har altid vært en muslims plikt.Når misjonærer hjelper folk i afrika det nevner du ikke noe om.Fordi du ser bare den ene veien og du hater islam like mye som hitler hata jødene.Det er du som er ekstremist.Hvorfor er det ingen som støtter det nå i bloggen?fordi du sprer bare hat du driver propaganda slik Amerikanere gjorde før dem gikk in i Irak.Afghanistan der de driver og lemlester folk med tanks,bombefly,rakketter.I Irak så driver Amerikanske soldater systematisk voldtekt av Irakiske kvinner,Men du syntes det er greit siden det er muslimske kvinner.Så kommer du og snakker om likestilling.Du driter deg ut gang på gang.Finn deg en annen hobby enn å drive med terror propaganda her i bloggen.Med den elendige språk bruken din.Man kan ikke kalle det språk engang.du bjeffer rett o slett.

  9. Z , nei jeg kommer ikke til å drepe eller skade deg ,tvert imot ,fordi jeg er ikke troende muslim som lemleste eller drepe folk på åpen gata eller bestialsk og grotesk halshøge folk foran kameraer ,men jeg kan godt bruke islamsk spesielt lompæn skittent språket om NØDVENDIG .
    Som sagt , islam og islamister har sin mange egene lur & skamløse strategi og taktikker , feks. for å skape mest mulig sympatisør og tilhenger ,bruker massevis av penger til propaganda ved å bygge mange muslimske TV kanaler og andre medier og netsider og blogger med flest mulig språk rundt om i verden , bruker enorme av olje penger til de fattige folk i det landene som islam er nesten ukjent feks. Bolivi , Nikaragua , Pero , Brazil , Ecuador , osv., til å vise frem en snil og grei hjelpsom side om islam og dette er BARE til når islam får fleste stotte spilere og tilhengere og makt ,DA ble hele flotte hisorien og gode drømmene om islam tar slutt , derfra de naiv og uskyldige folk møt med virkelige islams voldelig og nødeløse sider .
    Jeg vil garantere og advare verden på den sterkeste at både frie og fattige verden vil gå til UTROLIG ENORME tap mot islam i nær fremtid om vi ikke våkner .

  10. http://no.wikipedia.org/wiki/Islam

  11. Når du sier at khomeini og bin laden er real muslimer så er det feil fordi.I Islam så er selvmord,Drap,tortur,undertrykkelse forbudt.Og det er jo nettopp det som er feil dem gjør.Du tror Islam er som dem driver med fordi Du kommer fra et ekstremist land,du er hjernevasket med ekstremisme,Du har lært feil,dere har gjort feil i flere hundre år.derfor sliter dere enda.Mitt land har gjort det riktig og vi er de mest fremste og moderne av Islamske land.Og vi er for det meste sunni/hanefi.Ikke sjia,vahabi og de andre forgreningene som er helt forvridde med ektreme ledere.Det er denne forskjellen du ikke skjønner.

  12. grunnen til at jeg ikke sier hvor jeg kommer fra er at du kommer med stadig stygge og nedverdigende angrep.Og når jeg tar til motmæle så er det jeg som går over min grense.

  13. Går over grensen min igjen?du shar sagt dritt helt siden din første innlegg så er det plutselig jeg som går over grensen min.Hvem er du som bestemmer grensen min?Skal du drepe meg hvis jg krysser grensen eller?Du har gått glipp av islams budskap kompis,Det er totalt bak mål når du sier at allah er den største statu.Budskapet i Islam er nettopp at Allah ikke er en ting man kan ta på eller se,Allah er overalt.Dette er budskapet og hvis du ikke har fått med deg det så har du sovet i timene kompis.Det er totalt meningsløst å diskutere med deg.Rene veit jo mere om Islam enn deg og du påstår at du har studert Islam.Rene vær så snill og ikke hør på behzad om du vil vite om Islam.Bare gå in på wikipedia.Behzad veit ikke hovedpoenget i denne religionen og da blir resten deretter.

  14. Før islam kommer til iran vi hadde kvinne partizan og general og sersjant posisjon i Cyrus det great tids.
    Fra mange år siden i Europa jenter og kvinner deltar også i alle kriger, se med åpen øyne i Irak og Afghanistan mange Amrikanske jenter deltar i krigen .
    Du skal ikke fokusere på islamske verden som er pest virkende islam har sin elendige spor derfor de undertrykker kvinner massivt og systematikk etter islamske lover .

  15. Z , du går over grensen din igjen ,selvom jeg vet at de språket du bare forstår er islamisk lompæn språk ,men jeg kommer ikke til å tåle engang til ..

  16. You can fool some of the people all of the time and all of the people some of the time , but you can not fool your self and or all of the people all of the time .
    Kjære Z , enten du er muslim eller ikke .Det fins ingen målstokk eller andre utstyr enten i himmelen !!!! eller på jorda som kan måle din muslimske parometer nivå .
    Les den 3,førrige inlegget min engang til , eks. ingen bilføre ble bestått når hun/ han ikke følge trafikk reglene punktlig i kjøre prøve hos en sensor , i islam også en kan kalle seg muslim når de gjøre akkurat hva islam&koran sier, reale muslim er : Bin laden , Khomeini , og andre skitten terrorister som jeg gidder ikke gjøre min innlegg uren å nevne de parasittene en gang til .
    Z ,du har skrevet at, det er Allah som vet hvor mye muslim jeg er . Dette er svært barnslig tankegang og irriterende ,tror du islam er et kasse tomat eller løk som du kan ta hvor mye du vil ? NEI , islam er et stor kontainer full av halv fersk tomater, råttende løk , tom og meningsløs og uadresserte belønning løfter , og massevis av farlig og uidentifiserte og hjerne ødelegende avfaller fra 1400 år siden som lukte kvalmende blod og elendighet . dette er real islam som må du akseptere å følge med til å bli muslim .
    Allah og Mohamed var begge skamløse løgnere som har lagte grundig frykt og redsel i menneskers tanke og hjerne om livet etter døden med ueksisterende helvete og brenning til de som ikke tro på islam og masse andre bullshit om paradis til muslimer med tusenvis av jomfrue jenter og gode mat,drikke til evighet . jeg bli egentlig virkelig kvalm av at hvordan Allah og mohamed kan ha vært skamløs luring og udyre og mot menneskeverdig ???
    Jeg ønsker virkelig at en gang i nær fremtid verden ble kvitt av ISLAM I HELHET forgodt .

  17. Fy faen at det går an!De skrev ikke på ark den tiden.de skrev på skin.haha du veit virkelig ikke hva du prater om.Gutter ikke hør på Behzad fordi nå har han driti seg ut gang på gang.Han veit jo ikke budskapet i koranen engan.Ikke diskuter forball med en som ikke veit hvor målet ligger.Lykke til!!!

  18. Hvordan visste jungel folk alt dette for 1400 eller 2500 år siden??Du kan ikke bare si hvorfor kom alle profetene til midtøsten.Hva skulle du gjøre hvis dem hadde kommet til vesten og du nå var i midtøsten og sa det du sier nå.Ingenting hadde forandret seg.Du hadde fortsatt vært i en blindvei.Hvorfor ligger regnskogen i Brazil??Har du hørt noe så dumt?Den gjør det fordi den bare gjør det av natur.Er det så vanskelig å begripe?Hvis du skal diskutere med meg så kom med saklige ting!!jeg gidder ikke å diskutere med en som ikke veit hva han snakker om.Når det gielder hvorfor det bare er menn som er profeter så husk maria(meryem) fødte en profet min kamerat.Damer har alltid spillt en sentral rolle i islam.Hvorfor er det bare menn som går til krig?Det er sånn av natur og det er fortsatt sånn selv 1400 år etter.vær vennlig og kom med saklige ting. Er sikker på at selv Rene ikke aner hva du prater om akkurat nå!!

  19. Ja så fortell meg hvordan de visste om ting som vi vet idag da.Hvis de hadde ingen vitenskapelige elementer hvordan visste de at dager er 365 i året?Som du vet så er dag og natt nevnt tilsammen 365 ganger gjennom hele koranen.dette er bare et eksempel.her er an annen http://www.youtube.com/watch?v=NHyVH0FFsak&feature=related se på denne linken i youtube så skal du se at de menneskene som levde som dyr visste ting vi nå nettopp har lært.Profeter kom kunn til midtøsten(den fruktbare halvmåne)er blandt et av tingene som midtøsten har fått i gave.Profetene må jo bli født et sted.Dem kunne jo ikke bli født i månen liksom det må du skjønne.Du er født der du er født og noen andre er født i et annet land.Den argumenten der er veldig kort tenkt av deg.Når det gjelder Allah så er det nettopp det som er forskjellen mellom statu og Allah.Det er jo nettopp dette som er argumentet til islam altså hovedpoenget i islam er at Allah ikke er en ting man en som er over alt på ikke bare jord menn universet.trodde du visste litt bedre en dette du som påstår du er muslim.Du har jo gått glipp av hele pointet.jeg veit ikke hvor du har lært de tinga men jeg syntes du bør vurdere dine kilder litt bedre.Dette er jo rein kafir tankegang at Allah er den største statu.haha sorry må bare le fordi jeg diskuterer fotball med en som ikke veit hvor målet er for pokker:)Da islam kom og muslimer overtok(kabe)så var Ibrahm den første som gikk inn og knuste alle statu der inne nettopp fordi Allah er enestående og ikke en ting som du lager selv.Dette er hele Islams budskap kompis.Har du sovet i timene eller?våkn opp mann!!!

  20. Oh ,jeg glemte å si at i himmelen fins IKKE bokbinderI og DHL postbud heller .

  21. Zlatan , Jeg ble mer og mer skuffet over dine argumenter . HØR NÅ ,Allah var navne på en av omtrent 310 statuene som alle ble lagd av mennesker å lagt i Kaba den største statuen fått navne Allah. Allah o akbar betyr denne statuen som er større enn de andre ,dvs. den som har skapt verden og mennesker og…. er ikke denne Allahen som du tro på ,skønte du ?
    Zlatan vennen min, for det første ,som sagt Allah var en statue ble lagd av vanlige mennesker ,hvordan en statue som er selv menneske skapt kan sende bok fra himmelen ,please wakeup
    for det andre , hvorfor alle profetene !!!!!!og relegioner !!!!! kom til jorda for over 1400eller 2500 år siden da folk levde i jungel og orkanen akkurat som andre ville dyr og kunne ikke tenke eller spøre og hadde ikke mat og klær heller og de hadde absolut ingen utstyr eller teknologi som vi har nå . Hvorfor kommer de alle profetene !!!! til midtøsten ? Hvorfor alle profetene er mann ? hvorfor ikke kommer en profet !!! fra himmelen eller hvor som helst nå ? fordi i nå tid folk har alt mulige vitenskaplige elementer og hvis noen kommer å påstå han er et profet fra himmelen eller Allah ,han ble arestert umidelbart å settes i fengsel eller galehus ved skjetting lenker rundt beina i livstid , fordi folk er klokk og har ganske frisk hjerne og vil aldri ble lurt omigjen og omigjen dermed ingen tør å si han er profet fra himmelen eller hve det måte være nå. og mange flere spårsmål om relegion og profetene !!!!!
    Zlatan , fra himmelen kommer bare regn og snø og hagle , THATS IT, ABSOLUT ingen ting annet og det fins ABSOLUT ingen bliant eller pen eller ark og forlag i himmelen til å skrive bok .
    Tenk mer og fornuft og ikke oppholde deg mer i fella . Lykke til

  22. Jeg skjønner Behzad veldig godt,men jeg har også mine synspunkter.Jeg tror denne diskusjonen er uendelig fordi vi kan aldri komme til en enighet.takk for meg:)

  23. Bahzad…Å følge koranen til punkt og prike er det ingen i verden som kan klare.kun profetene kan den kunsten.Og jeg prøver så godt jeg kan med de mulighetene jeg har her i Norge.Jeg kan i Norge med likhet i mitt hjemland utføre min religion fritt.Om jeg er ekte muslim eller ikke er ikke opp til deg å dømme.Så lenge jeg ikke sier at jeg er kafir så kan du bare si så mye du vil.Det er mellom meg og Allah hvor mye muslim jeg er.

  24. Men,Behzad noen av de tekstene er helt utrolig åssen dem forklarer(hinter)til dagens teknologi,vitenskap.Bla dna,og masse annet som du kan finne på youtube.tekstene er oversetta til engelsk og dem visste nøyaktig åssen ting var for1400 år siden.Og dette er veldig spesielt for folk som tror 100% på Islam.Det er så mye som beviser at de tekstene kom til Mohammed av en som vet alt alt for godt.Veldig nøyaktig og detaljerte beskrivelser.Jeg kan godt adde noen linker som viser dette fra videoklipp.Om noen lurer på hva pokker jeg snakker om.Ikke si at det var mulig å vite de tinga som er beskrevet i koranen med den tids midler.Det er helt umulig å vite.Selvfølgelig hvis ikke en som har skapt alt dette har virkelig fortalt mohammed og de andre.

  25. Det er sant behzad koranen er den siste versjonen av de som ble sendt av Allah.Først var jødedommen,Så kom kristendommen og til slutt Islam som en endelig versjon.Jeg vil ikke si hvor jeg kommer fra men jeg kan si at det er et ganske moderne Islamsk land i forhold til resten av det muslimske landene.Men mine forfedre har ikke vært sånn som du betegner Den virkelige islam.Dem var krigere av den beste sorten men var alltid påpasselige med hvem de drepte i sine kamphandlinger.Jeg tror koranen er en bok med mye extremisme og samtidig en bok som inneholder mye demokrati og fred om den er i riktige personers hender.Hvis lederen bruker religionen til hat og terror så er det hans syn.Mens lederene mine har aldri vært terrorister eller vært unødvndig voldelige.Vi har latt de som overgir seg leve sammen med oss i fred om dem ville.Når lederene mine tok over et land så var folket takknemlige for at dem kom faktisk fordi nå var det kommet demokrati og valgfrihet.Du kan tenke at jeg er en dårlig muslim fordi jeg ikke er så extrem,Men i virkeligheten så er det de extreme som er dårlige muslimer.jeg vil ikke bli samenlignet med de som skjærer over strupen på sivile.det er ikke mine ledere sine stil.Da mine forfedre tok over slike land med mye undertrykkelse så var folket sjeleglad de ble kvitt diktaturet.Mange konverterer til Islam etter hva dem har sett av den virkelige Islam uten,tvang,tortur,undertrykkelse.

  26. Zlatan ,de kapitelene som er litt menneskelig i koran ble kopiert fra kristent bibel og Moses bøka ( taurat )og i tillegg de versene som virker litt snil er fra DA Mohamed første åra som presenterte seg som han ble sendt fra Allah og han bodde i Madina og hadde nesten ingen tilhengere og maktesløs og etter at han rømte til makka etterhvert han fått litt makt med å samle noen rundt seg med juks og fanteri derfra versene i koran blitt helt annerledes å blitt full av grofule og bestialske ordere .

  27. Zlatan , takk for at du kom med høflighet. Hvor kommer du egentlig fra ?
    Jeg har kanskje ingen problem med deg eller kanskje du er ikke en ekte muslim , men jeg skrevet på første innlegget at , mange har prøvd å pynte islam for å lure naive folk dypt ,feks .skamløse løgnere som Khatami førrige president i iran som ble kjent som reformvennlig , Mosavi , Rafsanjani ,nobelprisvinner Shirin Ebadi osv. til ganske ingen nytte.
    Du påstår at det finnes ingen real islamske ledere eller stat ihele verden ,Vi later som om du har rett , HØR godt Zlatan DET BETYR AT DET MÅTTE VÆRE STORE PROBLEMER OG USANTE PÅSTANDER OG HISTORIE OG UMENNESKELIGE LOVER OG REGLER I SELVE ISLAM OG KORAN AT ETTER 1400 ÅR KUNNE IKKE ETEBLERE SEG MINIMUM ET STAT ELLER FOLKETS OG MENNESKENES HVERDAGSLIV . Selvom islam og mohamed kommer egentlig fra Saudi Arabia og deretter Syria og Irak der islam måtte være regelrett settes helt dypt i folkets hjerne og hjerte .
    Zlatan , jeg står fast på mine argumenter i punkt og prik om islam .
    Zlatan , jeg er 100% sikkert og overbevist om at, Bin laden , Khomeini , Mulla omar , Ahmadinejad , Sheik Nasrollah , Malek Fahad har lært islam og koran i mange år, dermed de vite MYE MYE MER om islam enn deg og meg .
    Zlatan , jeg har hørt mange av dem du anbefalte der de vil lemleste folkets hjerne.til å med islam har ikke nok makt i verden særlig vesten .
    Zlatan , Jeg vil anbefale deg først å høre på mange video kliper fra en respektfull dame som er relegion forsker og lege som har vært tidligere muslim fra Syria og hun heter Dr. Vafa Sultan ,eller tidligere muslim forfatter fra Libanon som heter Brigite Gabriel , eller tidligere muslim Dr. Taslime Nasrin fra Bangladesh , eller Tidligere muslim terrorist Walid Shoabat fra Palestina , eller historiker og relegion forsker og psykolog og forfatter med mange pris belønet forskning Professor Dr. Masud Ansari fra Iran som har skrevet 18 bøker om islam og koran og mohamed feks. A new perspektive on islam , The resurrection in islam , Psychology of mohammed , osv.
    Zlatan , feks. når man kan påstår at han / hun er god og ekte bilføre om han/ hun gjøre i punkt og prik og riktig og følge ALLE trafikk reglene , en god og ekte muslim må gjøre ALT som står i koran og islamske reglene feks. (JIHAD FI SÆBIL ALLAH ) betyr gjør alt innkludert drap ,osv. for Allahs vei .
    Zlatan ,du har rett til å tro på hva du vil ,samtidig jeg har rett til å kjempe mot jeg mener at dette ideologien er fullstendig brutalt og uakseptabelt .

  28. i islam sier de at Jesus er en stor profet, men vet dere hva
    han da profeterte ? Jesus døde ca. 600 år før Islam ble til.

    Renè

  29. Koranen.no vær vennlig og bruk 15 min på denne siden.Dette er den Islamen jeg representerer.

  30. Og til dere som mener jeg brukte en kritikkverdig språk.Beklager,men dere reagerte aldri når min venn Behzad sa kritikkverdige ting om muslimer sånn som,Mongoloid og uviten folk.Men skjønner at du ikke reagerte på den fordi du ikke følte deg truffet.Vi mennesker er altid som det passer oss

  31. Hei Zlatan
    Takk for din høflighet, setter pris på det
    Renè

  32. Du Behzad hør min venn.Nå skal jeg bruke en høflig tone.Beklager at jeg var litt stygg mot deg ,men du var jo ganske stygg mot min religion og alle muslimer.Vær vennlig å gå in her (Koranen.no)prøver du å si at alt som står der er tull?Som jeg sa til deg før når det gjelder Iran,Irak,Saudi arabia,Jemen,Afghanistan.Disse landene representerer ikke min Islam som jeg har lært av min lærer.Jeg er helt utenforstående til deres terror og tortur til mennesker.Selvmord og undertrykkelse er jo ikke lov i Islam.Disse er extremister alle sammen,Det skal ikke være sånn.Jeg har hvertfall ikke lært koranen sånn.Vær så snill å gå inn på koranen.no.Det er denne Islam jeg har tatt til min bryst.Det er sånn Islam akal være.Er helt enig i deg at det finnes tortur,terror,vold,drap,voldtekt.Men i koranen så står det at «Skån de forvarsløse som,sivile,eldre,kvinner og barn»Det står a mann skal drepe i krig alle som bærer våpen.Det er jo hva alle militære får beskjed om nå idag.Men bare se hvor mange forsvarsløse som dør.Islamsk extremisme er ingen tjent med.Hvis koranen virkelig hadde vært som taliban,ahmedinejad,Al-qaida og de andre psykopatene representerte så hadde jeg også byttet religion eller valgt å ikke tro på noe.jeg skjønner deg godt behzad ,men jeg er ikke oppvåkst i en sånn voldelig Islamsl land som deg.I mitt hjemland så er Islam fred og akkurat som det står i koranen.no.jeg har sagt meg enig med deg siden min første innlegg.Selvfølgelig finnes det avskum blandt muslimer også,Men vær så snill og ikke dra alle over en kam:)Du fremstiller oss som om vi lever kun for å drepe.Det er helt feil.

  33. Hei Behzad
    Jo jeg kjenner en del til Koranen.
    Innlegget var ment til deg og Zlatan.

    Muhammed ble avvist av israelske rabinere etter å ha vært en ivrig elev og han studerte bibelen meget nøye.

    Så å vende seg mot Mekka for å be, fikk han fra bibelen.
    Se:
    Første kongebok kap.8 v 29 Skrevet av kong Salomon (Sulayman سليمان,)
    Våk over dette huset(tempelet i (Jerusalem) natt og dag, over det stedet der ditt navn skal bo, som du har sagt. Hør de bønner som din tjener bærer fram, vendt mot dette sted! (Jerusalems tempel)
    Om En Gud:
    Andre mosebok Kap. 20
    3 Du skal ikke ha andre guder enn meg.( 1gud)
    4 Du skal ikke lage deg noe gudebilde, eller noe slags bilde av det som er oppe i himmelen eller nede på jorden eller i vannet under jorden.
    5 Du skal ikke tilbe dem og ikke dyrke dem! For jeg, Jehova din Gud, er en nidkjær Gud. Jeg lar straffen for fedrenes synd komme over barn i tredje og fjerde ledd, når de hater meg, 6 men jeg viser miskunn i tusen ledd mot dem som elsker meg og holder mine bud.(legg merke til 1000 slektsledd, så mange slektsledd har det ennå ikke vært på jorden)
    7 Du skal ikke misbruke Jehova din Guds navn, for Jehova lar ikke den som misbruker hans navn, være skyldfri.
    Som dere ser at mange kristne, ikke følger bibelen

    Tre enigheten= flere guder, Ikke tilbe Bilder =jomfru Maria.
    Om Gris:
    Jesaja Kap. 66
    17 De som heliger og renser seg
    når de går til hagene
    i følge med en som går i midten,
    de som spiser svinekjøtt,(grisekjøtt)
    mus og annen styggedom,
    skal alle gå til grunne,
    lyder ordet fra Jehova.

    Prøver en arabisk oversettelse
    مرحبا بهزاد
    نعم أنا أعلم أن بعض من القرآن الكريم.
    وظيفة كان من المفترض بالنسبة لك وزلاتان.

    محمد كان رفض من قبل rabinere الإسرائيلي بعد أن طالب الدؤوب ودراسة الكتاب المقدس بعناية فائقة.

    حتى أن أنتقل إلى مكة المكرمة للصلاة ، وكان من الكتاب المقدس. انظر :
    أول kongebok kap.8 ت 29
    يحرسوا هذا البيت (المعبد في القدس () ليلا ونهارا ، على اسم المكان الذي سوف يعيش ، كما قلتم. اسمعوا صلاة عبدك المضي قدما نحو هذا المكان!
    حول اله واحد :
    نزوح ش. 20
    3 لا يكن لك آلهة أخرى أمامي. (1gud)
    4 يجب أن لا تصنع لنفسك صنما ، أو أي نوع من الصور التي هي في السماء من فوق أو تحت الأرض أو في الماء من تحت الارض. 5 يجب أن لا تسجد لهن ولا تخدمهم! بالنسبة لي ، أنا الرب إلهك اله غيور. واسمحوا لي ان عقوبة الخطيئة من آباء الأطفال في الجيل الثالث والرابع من أولئك الذين يكرهون لي (6) ، ولكن تبين رحمة للآلاف ، لأولئك الذين يحبون لي وصاياي.
    7 لا يجوز لك سوء استخدام اسم الرب إلهك ، ليهوه لن نسمح للاساءة استخدام اسمه ، أن يكون بلا ذنب.
    كما يمكنك أن ترى أن العديد من المسيحيين لا تتبع الكتاب المقدس

    ثلاثة الآراء = آلهة متعددة ، لا العبادة = صور مريم العذراء.
    حول خنزير :
    أشعيا ش. 66
    17 وأولئك الذين heliger وينظف
    عندما يذهبون الى الحدائق
    وفقا للشخص الذي يذهب في المنتصف ،
    أولئك الذين يأكلون لحم الخنزير ،
    الفئران وغيرها من الفظائع ،
    وسوف يهلك جميع ،

  34. Zlatan , For å gi deg bare litt av iranske tankegang .Titusenvis av gråtende Iranske folk var den » ENESTE » nasjon i midtøsten som kom til gatene med strynlys i hånda i Irans gata etter 11 september terror handlingen i Usa for å ta sterkt avstand fra islamsk terror å viste sin sympati og sørg deling med Amrikanske folk tiltrossfor islamsk regimen var helt i mot . Før revolusjonen !!!!! i Iran i 1979 Iran og iranske folk var svært respektfull og sivilisaid hos hele verdens folk og vi hadde svært vennlig gjensidige kontakt og forbindelser med hele verden ,den norsk avdøde Kong Olav var i Iran 1 eller 2 ganger med tusenvis av glade iranere med norsk og iranske flag i hånda i frammåte også .
    De som roper slagord mot Usa og Israel og….. er leie soldater , revolusjons garder , arbeidsledige ,venstre fløyer som har nær tilknitning til ekte muslimer og regimen ….. får penger , rasjonerings kort til mat og klær osv.
    Iran er ikke et arabisk land , dermed Iran har eget kultur ,livsstil , folkeskikk , , , historie , osv.

  35. Rene , tusen takk for din informasjon , men unnskyld du kjenner ikke godt islam og islams lære og du og dine landsman har ikke opplevd grusomhetene og ren helvetes under islam i 1400 år ,fordi du er oppvokst i et mildt og respektfullt kristen samfunn ihvertfall fra 200-300 år siden til nå.
    islam har en egen klart budskap og strategi , så mye du være mildt og grei mot islam ,islam og muslimer ble ENDA vilt og grenseløse og bestialske.
    Islam har en kristal klart beskjed til muslimer : ( Alnæsrå belråb ) betyr ( for å vinne må lage frykt og redsel hos folk ).
    Mildt prat , dialog , menneskerett .ytringsfrihet , sivilisasjon , likstilling ,og…….. er betegnes HELT TULL OG FREMED ORD hos islam og ekte muslimer ,derfor vi må være helt overbevist om deres taktikk å motsi .
    Du kan absolutt ikke samenligne islam med andre ideologi eller relegion !!!!.
    Ifølge koran Allah vil beløne muslimer før og etter døden tusenvis av jomfrue jenter og gode mat som går til krig med de som ikke akseptere islam å drepe så mye de kan av dem ved bestialsk mote og de utroende som overlevde må voldtas og deretter selge dem til slaveri marked.
    Med sånne barbar og steinalder ideologi kan du være mildt og snil & naiv ??
    Kjære Rene , dette var bare liten smakebit av et hav av islam og koran lære .

    Mvh. Behzad

  36. Til Zlatan og Behzad
    I bibelen sies det: mildt svar demper sinne.
    Noe som er meget logisk,
    Skriker du lukker man ørene og blir sint.
    visker man må man lytte etter for å høre hva som blir sagt.

  37. Rene , takk for at du viste han (zlatan) riktig og høflige vei OM HAN FORSTÅR før eg ble skikelig irritert og svare han med den skitten språk som han fostår.
    Zlatan , jeg sa at jeg er Iraner og jeg ikke påstå at jeg kan norsk og dette er ikke min hoved sak FORSTÅTT ? som sagt jeg vil bare gjøre min islam & koran og mohamed og allah …….. helt naken å vise å avsløre islams virkelige terror , tortur , plyndring , slaveri , halikvirksomheten som Allah vil etablere i paradisen!!!!!!!!!!! til ekte muslimer etter døden !!!!!! ansikt til min siste pust .
    zlatan , du har ABSOLUTT ingen RETT og PEILING om hva iranere tenker om Usa og Israel og andre land , derfor du kan «KANSKJE» bare sier hva dine landsman tenker og vil . som sagt Ahmadinejad er et beruset dverg parasitt og selvfølgelig muslim også akkurat som andre dverg og feig muslim terrorister.
    Islam i Iran er helt fremed og betegnes som største fiender noensine hos millioner av iranere ,derfor må i HELHET forlate Iran frivilig ,hvis ikke vi iranere kommer til kaste de ut av iran på en utrolig smertefull og uforglemelig metoder.
    Wait and see.

  38. Zlatan
    vær vennlig å bruke ord som du ville brukt når du snakker med dine venner, ditt språkbruk er enkelte ganger kritikkverdige.
    Så om du ikke vil bli sensurert så hold deg til vanlig høflighet
    Renè

  39. Spanjoler,Franskmenn,Engelskmenn:Amerikanere.Disse har tjent seg søkk rike på svarte menneskers blod og svette så snakker du om slaveri i Islam.Da islam kom så ble det slutt på slaveri gutten min.Vit hva du snakker om før du sier noe.Hva tenker familien din om deg nå?Er sikker på at morra di spytter deg i trynet.De landene jeg har nevnt ovenfor har levd på slaveri i flere århundre.Si ar det ikke er sant da.Alle veit dette her om kolonitiden.men du syntes det er greit så lenge det ikke er muslimer som er sterkest.Islam betyr fred.Det er sånne extremister som deg som bruker vold og terror.Dere har ødelagt navnet Islam og nå sier du asj.Det er din egen feil din extremist.

  40. Med den dårlige norsken din så er det litt vanskelig å skjønne hva du skriver men jeg skal prøve. Koran&Islam er bruksanvisning??Halo din mongoloide neandertaler se litt rundt deg.Det er Usa og deres alierte som bruker Islam som unskyldning for å plyndre,voldta og drepe muslimer.Det å bombe sivile mennesker er ikke det terror?Har du glemt hvem som driver slaveri i moderne tid?Det er stor Britania,USA ,Frankrike og spanjolene som står for dagens Apertheid politikk.Du er faen meg analfabet nok til å ikke vite det.Veit du hvorfor det er så mye elendighet i Afrika nå eller? Det er pågrunn av sånne som deg.Dere blodsuger folk.De landene jeg har nevnt ovenfor er de siste innen slaveri.De dreper muslimer.Ahmedinejad liker ikke vesten fordi de har plyndret landet Iran i flere 10 år.Men du er jo analfabet så du skjønner ikke hva som foregår i ditt eget land engang.Jeg skjønner det Iranske folk veldig godt,De hater Usa og jøder pågrunn av alt dem har gjort mot landet dems.Nå skal jeg lære deg noe.Terror har ingenting med hudfarge eller religion å gjøre,Det er ikke kun arabere som driver terror.De hvite kan også drive terror som dem gjør i Irak akkurat nå.Har du tenkt på hvor mange barn og kvinner som har blitt drept og voldtatt.Er det slik du skal bekjempe islam.Med tortur og drap.Du er faen ikke noe bedre enn taliban.Du er heller ikke Iraner.Du snakker bare piss.Du sier ting som ikke står i koranen.Det venter sånne som deg en tøff tid i møte.sånne smartnger som deg finnes overalt og dere drukner i deres egen piss.

  41. Zlatan , Etter 1400 år med alle dokumenter viste at islam fungere ABSOLUT ikke i Iran og fleste iranere ( ca. 85-90% ) vil aldri akseptere islam og islams lære ,det betyr at iranere ser på islam som et helt fremed og uakseptabel ideologi , derfor det finnes BARE EN BETINGELSE som virker at jeg og mange tusener av iranere kjøre litt mildere over islam .
    Betingelse : Islam i HELHET må forlate vårt eget land FORGODT og EVIGHET så fort som mulig , hvis ikke vi iranere kommer til å gi Islam et skikelig vondt og uforglemelig lære penger som er enda være enn Ispaniolene git til islam for noen hundre år siden .
    Dette er opp til islam og ekte muslimer som må velge mellom.

  42. Zlatan , det er en stor stor ære for meg å være kafir enn å være et mongol tilbakestående muslim som venter at et pedofil og murder og plynder ( mohamed ) og en vill gal psykopat halik ( Allah ) fra 1400 år siden bestemme alt over meg og ødelegge mitt hjerne med skamløse løgner og fanteri .
    zlatan ,jeg kjønner bedre enn deg alle de muslim terrorister som jeg nevnte ihvertfall han beruset parasitt og selvfølgelig muslim Ahmadinejad ( ekte muslim )som venter på ueksistere person under navne Mahdi som hjemte seg i kloakk kommer ut fra i Irak etter 1300 år , dette var bare et eksamplar av et mongol tilbakestående syk terrorist tankegang resultert av islam lære
    Jeg har fortsat et frisk hjerne å bestemte meg for lenge siden til å avsløre islam & koran virkelige ansikt for å advare folk i verden om islam med all mulige midler som jeg har tilgang .
    Koran & islam er et bruksanvisning til vold, terror , drap , plyndring , slaveri , halikkvirksomhet ,og………..
    Zlatan, du kan kose deg med den du tro på ,men jeg bestemte meg å kjempe hardt mot islam til min siste pust.

  43. Veit du hva? koranen er helt uforandret siden den er skrevet. Og der står ingen av de tinga du har skrevet om mohmmed så derfor veit jeg at du har lest feil.Hvis du visste så mye om koranen så hadde du ikke blitt kafir pågrunn av noen oppholdspapirer

  44. Når det gjelder Bin laden så ble han opplært av USA/CIA,Taliban ble stiftet av USA og fikk våpenhjelp av USA ,sheik Nasrollah veit jeg ingenting om , Khomeini er en sjia leder og hadde det ikke vært for han så hadde du fortsatt blitt sexuelt misbrukt av imperialistene , Ahmadinejad er en produkt som Storbitannia har skapt.Denne mannen liker ikke at britene sluker oljerikdommen i landet hans.Er det noe galt i det din tulling?Hvorfor skal han la seg bli tatt bakfra?Alle er ikke som deg.Ikke rart han steiner sånne som deg , Mulla Omar er samma som taliban , Alzavahiri veit jeg ingenting om.Men du en viktig ting.Hva tenker du med nå.Ingen av disse er Sunni eller i mohammeds vei din tulling.At du i det hele tatt kan assosiere disse med Islam.Dem er jo ikke muslimer engang.Dem gjør ting som er stikk i strid med koranen.Ikke rat du er som du er.Med en sånn leder.Disse navna er ikke muslimer i den kategorien Sunni.Så gi faen i å bland dine blodige landsmenn i Mohammeds navn.

  45. Hvis du visste så godt om Islam så hvorfor ble du kafir da?Hvor godt jeg veit min religion er mellom ALLAH og meg.En kafir som deg har ingen ting med det å gjøre.Dette står også i koranen.Det er greit at du ikke vill tro på noe men du trenger ikke se ned på andre mennesker pågrunn av dems tro.Det var også det dem gjorde den tiden og se nå.Islam er blitt en av de største og ingen konverterer med tvang og ingen blir kafir med tvang.Hvertfall vis respekt for andres tro og verdier.

  46. Det står klart i koranen at religion er ingen tvang så hvorfor skulle mohammed gjøre noe sånt noe?Du kan ikke tvinge kjærlighet i noens hjerte kan du?De tinga du har skrevet har jeg aldri hørt om.Du lyver!!La meg spørre deg om en ting.Hvordan er det mulig for folk som levde for 1400 år siden å vite så mye som vitenskapen har klart å finne ut?Har du aldri sett tekster som forklare ting i vitenskapen.De som har skrevet koranen må jo ha fått vite fra noen som vet bedre enn oss alle.Selv bedre enn folk i 2009?Fornekter du dette også.Du som kan koranen inn og ut bør vite dette bedre enn alle.Forresten det var ikke mohammed som begynte å krige det var de andre kafir folk som tvinga muslimer til å ikke tro.Har du ikke skjønnt noe av hva du har lest.Du sier du skjønner mer enn meg men du veit ingen ting om koranens vitenskapelige side.

  47. Zlatan , når du spør erde forfattere kanskje sjia ,betyr at du har ABSOLUT ingen peiling om relegionen du tro på . fordi _1 – ,de forfattere som jeg nevnte har vært svært lojal og tilhengere av mohamed, _2 -i mohamed tids islam hadde BARE en gren og de forskjellige grener av islam blitt etablert ettervært for å spllite og svekke islam ( Sunni , Sjia , Vahebi , Hambeli , Shafeei og….. ) og det var bare et strategi og taktikk fra de som ikke akseptere islam med vilje men på grunnav mohamed og hans ekte etterfølger og tilhengere var svært brutal og barbar kriminell de måtte akseptere islam ufrivilig. Dette strategie var svært vellykket til nå som du ser i Irak , Afghanistan , Iran , Libanon ,og resten av muslimske land Sunni drepe Sjia og Sjia drepe Sunni også andre grener .
    Islam & koran er som et giftig affen kloakk som hjernvaske og samtidig ødelege fullstendig mans hjerne å produsere dødlige parasitter som FEKS. Bin laden , Taliban , sheik Nasrollah , Khomeini , Ahmadinejad , Mulla Omar , Alzavahiri ,……………..som studert mange år islam & koran derfor de vet MYE MYE mer om islam og koran enn deg og meg og deres lojale tilhengere også .

  48. Til leserne
    Kafir (كافر )
    Kafir er det vanligste benevnelse på alle som fornekter at Mohammed er Allah profetiske sendebud og guddommelig opprinnelse, altså i islam en utro/uren.
    Detta kan brukes nedsettende og brukes mor kristne og jøder.

    (الرحيم. Hvorfor er da ikke Islam det

    Renè

  49. Hvis du hadde studert koranen fra youtube så hadde du skjønnt at det finnes flere vitenskapelig dokumenter på at tekstene i koranen er ekte.Amerikanske folk studerer koranen og sier selv at den boken er helt unik og flere av viktige personer konverterer til Islam.For å si det sånn så er dem litt bedre kjent med teknologi en deg behzad kafir.gå inn på youtube og se de forskjellige koran miracle videoene og lær litt om teknologi.

  50. forresten jeg ble ikke kjent med teknologi som deg her om dagen

  51. Forfattere som levde i mohammeds tid??Er disse forfatterne sjia muslimer kanskje?Hør her kamerat i Iran så er ikke religion noe fritt.Ikke rart du hater slam.Fordi du har blitt tvunget til å tro på noe du tydeligvis ikke ville.Det er greit for meg at du er kafir.Jeg er sunni/hanefi og jeg har aldri hørt eller lest at mohammed har gjort sånne ting.Da mohammed døde så utnevnte han Ebu bekir til kalife.Og Ali tilhengerene altså dagens sjia muslimer.Som du var tidligere.Likte ikke denne avgjørelsen og utnevnte Ali til den nye lederen.Altså dem delte seg fra sunni Islam.Dere har aldri likt mohammed etter dette så det er ikke rart i noen sjia forfattere har skrevet dette som en svertekampanje.Takket være teknologi haha.Hvordan veit du at det er sant det som står i internett da?Kanskje det er en kafir som har skrevet det for faenskap.Jeg bør studere hva jeg forsvarer?Jeg er født muslim og utført min religion uten undertrykkelse ikke rart du hater Islam det hadde jeg gjort også.Jeg har ikke blitt kafir enda hvertfall.heldigvis ikke muslim nå?Tror du hadde passa som jøde med den haten du har til Islam.Han kan være epilepsi syk.Er det noe gærnt i det?Når du sier at han er barbar.Hvem helvete var ikke barbar for 1400 år siden din tulling?Alle i verden var villmenn.Han måtte være barbar for å forsvare sin sak.Som du veit så var det ikke lov å være muslim den tiden.Det var sånne barbarer som deg som tvinga muslimer til å bli kafir.Du er en som Har blitt kafir bare for å få bostedstillatelse i Norge.Det er greit at du skal smiske med nordmenn men du trenger ikke slikke dem heller.

  52. Zlatan , jeg er et tidligere uvitenhet muslim fra Iran men heldigvis ikke muslim nå lenger, takket være teknologi på internet og mange bøker som jeg har lest og studert om islam i over 10 år og har tilgang til .
    Mohamed var et epilepsi syk og pedofil ifølge mange MUSLIMSKE forfattere som levde i omterent mohameds tid feks. Albelazari, Tabari , Ebn Khaldon , Alvaghedi , Albokhari, Ebn Alsaed , Masoudi , og mange fler. Mohamed har lekte og befølte Ayesha da hun var BARE 6 år gammel og etter omtrent 3 år mohamed gikk med henne til seng og hadde sex me hun da hun var BARE under 9 år.
    Hva kan og vil du kalle han enn syk og barbar pedofil .
    Zlatan , jeg anbefale deg for å go å les og studer LITT for å få litt peiling om hva du forsvare og snakker om . Dette var bare en lite smakebit av det profeten !!!!! og islam du tro på .
    Jeg kan skrive masse om Ali , Omar , Osman , ……. som er i sammen kategori som mohamed var .

  53. Dere får gjøre som de andre og stemme vigrid eller Norgespatrioten.

  54. Behzad nå veit jeg ikke om det er ditt vrkelige navn men anyway.Har du sett hva den hvite mann har gjort mot sivile mennesker??Barn,kvinner,eldre som blir drept,voldtatt,torturert,u sitter her trygt foran skjermen og skriver.Hvis du er så tøff så dra ned og vær med i kampen mot islam da din feiging…

  55. Du kan ikke drepe en tro kamerat,Men du kan prøve å tvinge troende til å ikke tro og nekte dem å tro så mye du vil.Tro er ikke en ting det er en opplevelse og den er fri.Du kan ikke tvinge folk.Hva er da forskjellen mellom deg og taliban??

  56. Selvfølgelig finnes det pedofiler,mordere,voldtekts menn,idioter blandt muslimer!!Men du kan ikke holde religionen ansvarlig for dems handlinger.Det er ikke koranen som ber dem om det.Finnes det ikke slike folk blandt de hvite da??

  57. Har dere lest koranen eller?Idioter det er forskjell mellom sjia og sunni muslimer.Hvem har sagt at det ikke finnes pedofiler blandt muslimene.Jævla forvrengte idioter er dere to.De handlingene som disse gærningene står for får dere ta opp med dem.Om du kjører over 10 stk mens du kjører en porsche så er ikke det porsche sin feil da er det du som ikke er god i hodet.Islam har ikke bedt de halvapene om å gifte seg med 9 år gamle barn.Det er jo pedofili og de største pedofili nettverkene finnes i europa din svin.Du kan ikke dømme en bok ut ifra omslaget.Har dere gått på skole forresten?Islam begynnte med velferd for 1400 år siden din tulling!!Ytringsfrihet,demokrati,likestilling,trosfrihet,menneskerettigheter har vært hovedingrediensene i islam i 1400 år!Hvis du vil vite hva koranen står for så gå in på koranen.no og les hvis dere kan lese!!Dere skriver de samme tingene som jeg skrev.Jeg har skrevet om Islams stygge side men det som er stygt er ikke islams ansikt.Det er de menneskene som kaller seg muslimer som er stygge.Dersom dem hadde vært ateister hadde du da assoeiert deg med dem kanskje??men du kan ikke skjønne det.Jeg kan ikke holde deg ansvarlig for bush sine krigsforbrytelser bare fordi du er hvit.Hvis du ikke skjønner forskjellen på det så blir det som for meg å diskutere fotball med en som ikke veit hvor målet er…

  58. Zlatan .mange muslimer har prøvd før å vise islam og koran som et stakkars fin og grei ideologi også ,men til ingen nytte ,fordi i 21 århundre de fleste av folk i verden særlig vesten har friske hjerne også tilgang til mange bøker ,dokomenter og video klipper som er tilgjengelig om stakkars !! real islam og koran , derfor du er ikke den første eller siste som vil pynte islams svært stygge ansikt og skjule islams virkelige ansikt , .du bare kaste bort tida .
    jeg vil bare gi folk BARE ET LITE SMAKEBIT av stakkars !!uskjyldige !! islam .
    Ifølge koran : De som ikke akseptere islam og mohamed MÅ forst kors henges deretter kappes beina og hånda av dem.
    De naive folk og politikere !! som tror klima og miljø forurensing er største trusel i vår tid ,er fullstendig i feil spor . Islam er største og nær trusel for hele jordkloden og menneskeverdier. . Sivilisasjon , demokrati , ytringsfrihet , likstilling , freedom , menneskerettigheter og………. er i største fare moment og kan ble slettet forgodt OM vi ikke våkner . Alle de som kjemper for verdier og menneske prinsiper MÅ kjemper hardt mot islam og stoppe all islams innflyttelse i verden spesiell vesten med all mulige midler som fins.

  59. Hei, Zlatan
    Det sies att bilder sier mere enn tusen ord.¨
    Hvor mange 10.000 ord skal vi legge på video?
    https://veggavisen.wordpress.com/2009/08/21/malmøgøteborg-2/
    https://veggavisen.wordpress.com/2009/08/31/loven-som-gir-en-mann-rett-a-voldta-sin-kone/

  60. Gi faen i å bland Islam i dette her a!Det er ikke koranen som har bedt de halvapene om disse gjerningene.Aldri assosier taliban med Islam.De gjør ting som er stikk i strid med islam.Demokrati og fred er Islams hovedregler.Noen menneskers idioti må ikke kaste skygge over en så fin religion.Taliban er ikke muslimer dem er noen svin hele gjengen.Alt dem tenker på er makt og penger.Desssuten så er det Usa som har stiftet denne jævla organisasjonen i kampen mot russerne.Osama bin laden selv er opplært av cia akkurat som terror organisasjonen mossad.Det er noe svineri hele greia.

  61. I slike kulturer er det faktisk æresdrap å drepe en kvinne (kone, datter, mor eller søster) som gjør mannen sosialt utilpass eller fornærmer han. Så hun du har som eksempel der hadde flaks.

  62. feminist… dette skjedde nå, tulling. det er ferske nyheter om valget i afghanistan og hvordan taliban prøver å hindre valget og de barbariske metodene de bruker:) derfor er det førsteside nytt…

  63. Janek Ermel: Imagine no islam..

  64. John Lennon: Imagine no religion…..

  65. mye av kritikken i såkalt «samfunnskritiske blogger» begynner å bli på grensen til det komiske. Vanligvis klager man på at media bare skriver om kjendiser, men skrives det interessante artikler er det jammen feil det også.

  66. Godt poeng. Et annet poeng er at Afghanere flest trosser dødstrusslene og faktiskt stemmer! Det kommer ikke akkurat frem i akersgatas aviser.. Kun negative oppslag, selger nok mer..

Legg igjen en kommentar

