Ikke bare i Norge


Sak 1)

Mannens föräldrar är svenska medborgare, men inte 33-åringen, som kom till Sverige för ungefär fem år sedan.

Det är under den tiden som familjen fått ut 4. millioner kronor från Försäkringskassan til sin «handicapede» son. Det var ren svindel, mannen var helt frisk. Hvor var kontrollen? Var myndighetene redd for å bli kalt Rassister?Hvor var kontrollen ? http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=762&a=513819


Myndigheterne hjelper  Grannen (innvandrer)

Sin egen familie (svenske) skiter vi i.

Sak 2)

Lider av reumatism, kotförslitningar och fibromyalgi. Hon har astma, högt blodtryck och är deprimerad. Må jobbe tross sykdom. Den 22 juli fick hon besked om att hennes sjukersättning minskats med 50 procent : http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=762&a=513819

3 kommentar

  1. Ok, då är jag med. Jag förstod det som att du skrev Fy faen åt mig….

  2. Forlåt om du missforstod Det var inte mot deg, men mot myndighetene som tycker det er betre å hjelpe grannen enn sin egen familie.
    (innvandrere/grannen)
    (egen familie/Svensk)
    Med vennlig blogg helsning
    Renè Nielsen

  3. Hej där. Jag är lite konfunderad. Jag läste din kommentar hos mig och förstår ingenting. Vad menar du med Fy faen?? Är det åt mig?? Vad skrev jag som upprörde dig som person??

Legg igjen en kommentar

