Mannen eier ikke skam.


Oppdatertkl.15.16

Ser overskriften på dagbladet, mannen er jo ikke sann.Jeg har ingen planer om å flytte fra Norge, men kommer til å oppholde meg mye i Sveits, sier Stein Erik Hagen til NA24.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=564837

PLZ. Hold munnen lukket Hagen. Jeg vil helst sitte i stuen min og ikke fly til do bøtta hvergang du uttaler deg.

Tok ikke mannen ut utbytte på aksjer for 4,5 milliard skattefritt, for noen år siden ? Jeg hadde vært overlykkelig for 4 mill skattefritt på lotto. Hvor mange ganger må jeg vinne på lotto for å komme opp i den summen ? .Na24.no/Jonas G Støre Hentet millioner skattefritt

Se bildet i full størrelse

Dagbladet.no/Kristin Halvorsen fnyser av Rimi Hagen

7 kommentar

  1. Jeg har ingen peiling på skattesystemet, men klarer uansett ikke å synes synd på Hagen. Så mange milliarder som han sitter igjen med selv ETTER all skatt, sier det seg selv at han ike burde være den første til å klage. Dessuten er han fra før Norges kanskje minst karismatiske mann, en snobbete vestkantgjøk med nesa høyt i sky.

  2. Godt å se det er flere som fikk med seg dette, dagens korttidshukommelse er ganske skremmende!

    Skrev en liten notis om akkurat det samme poenget!

    http://steinhaug.minprofil.no/2009/07/men-har-hagen-betalt-skatt-sann-egentlig/

  3. Hva Bidrar til Fellesskapet ? nesten en milliard til Palestinerne, +klimakvote+uhjelp +osv.Hva med disseNettavisen: Psykisk syke bor på badet
    Haugesunds avis: Døende blir lagt på badethttp:
    Når andre beboere skal dusje,må han forlate sitt bosted(badet)

  4. Blir kvalm når sosialdemokratene snakker om «å bidra til fellesskapet» og tar for gitt at hele den grå massen som befolkningen er nikker med hodet til deres politikk.

  5. Til Jan
    Vrenger det lille hodet mitt og finner ut at jeg anskuelig gjør hvor mye penger det er snakk om.
    Å spille lotto er som 2 kammerater som skal vedde:

    Kai vedder 1000 kr. på att Ap vinner,og Knut vedder i mot .Jeg tar i mot innsatsen til det er avgjort.
    Vinneren får kr. 500,-

  6. «Tok ikke mannen ut utbytte på aksjer for 4,5 milliard skattefritt, for noen år siden ? Jeg hadde vært overlykkelig for 4 mill skattefritt på lotto. Hvor mange ganger må jeg vinne på lotto for å komme opp i den summen?»

    Så du spør «hvorfor har ikke jeg millioner på bok når Hagen har milliarder??»

    Hadde du vrengt det lille hode ditt som ungdom, skapt deg en nisje og jobbet hard så hadde du nok sittet i Monaco idag og bannet over norsk skattepolitikk..

    Dessuten:
    Hva hadde du sagt når de 10 lottomillionene triller inn på konto, så står staten og banker på døren din og sier: «Vi skal ha 60%».
    På en side regner jeg med du hadde tenket «jaja, jeg har jo ikke jobba for pengene». På den andre siden hadde det blitt forbannelse over at staten tar penger fra deg utenom den vanlige skatten din.

    Hard arbeid (ikke at å tippe lotto er hardt arbeid) som belønnes over tid straffes av staten med skatt både her og der.

    Man skal ikke ha for mye i dette landet!

  7. Heia Heia Hagen, det var pokkern i meg på tide at en med mye penger tar konsekvensen av det mange sier – flott!! Skule ønske flere gjorde det samme.. Kan vel for pokker ikke betale skatt 3-4 ganger… Skjønner at AP-puddlene og ludderne gjerne vil stjæle disse pengene også. Dette er småpenger, ta heller tak i sykepengeopplegget, Innfør 3 dager karens og det gir MYE penger til sosiale utgifter. Gi fa’n i LO-medlemmer, de har jobb de….. heiÅhopp

Legg igjen en kommentar

