Grand Prix Svada Wollen sie bumsen, Helga!


http://www.kjendis.no/2009/05/20/kjendis/melodi_grand_prix/eurovision_song_contest/alexander_rybak/synnove_svabo/6327083/

Mer svada fra Nrk.

Wollen sie bumsen, Helga! Sa Nrk`s Synnøve Svabø

Jeg tør Nesten ikke oversette det! men det betyr Ønsker du å knulle Helga.

Gratulerer, med seieren og 387 poeng, som er ny rekord. Vi skal ikke glemme å  hylle Alexander for det som faktisk er poenget i Grand Prix som er å være Komponist og tekstforfatter Alexander Rybak.

Takk,  Takk for en kjempegod og fantastisk  låt.   At han skrev både teksten og melodien selv er at Rybak blir millionær og får rundt 30 kroner for hvert solgte album.  Hardt arbeid lønner seg.

Et stort skår i gleden er Nrk`s Synnøve Svabø. Det er lenge siden jeg har blitt så svett i ørene som etter Synnøve Svabø (SVADA?) kom med den ene nedsettende bemerkninger etter den andre for omtrent de fleste deltagerne. Over halve poenget og speningen er  jo å følge med på avstemmningen,  m..en frøken Svada pratet og pratet og pratet mens avstemmningen ble avholdt . Det var jo ogå ett litte spenningsmomment  om Island kunne beholde sin andre plass.   Svada dama skravlet og skravlet under avstemmningen  så svetten randt  i strie strømmer ut av ørene. Lurer på om jeg må bestille time hos øre legen.

Noen sitater fra Se bildet i full størrelseden famøse Grand Prix aftenen: Vakker og ung som en saganatt. En ekte naturlig skjønnhet. Her i Silicon Valley hvor de andre jentene nærmest eksploderer i fjeset på deg hvis du skulle skubbe borti demRusserne har stoppet tyskerne som de gjorde med Adolf Hitler . og tar ingen sjanser på Dita von Teese, som nesten har opptrått med et nakensjokk. For mens Per spellemann hadde en einaste ku, og bytta bort fela og fikk kua igjen så har Svetlana pantsatt huset for å få råd til dette spekatulære showet.og det må ha vært ei rønne, for jeg tror hun har pansatt klærne sine. Etter pauseinnslaget: ah, hvis jeg høres stresset ut er det  bare fordi jeg under dette pauseinnslaget, har rukket å løpe opp fire etasjer, og gjort mitt.. hehe, mitt lille ja og ned igjen. Wollen sie bumsen, Helga! Jeg tør Nesten ikke oversette det! men det betyr Ønsker d u å knulle Helga. Vi har vært her ti dager uten menn og barn og sånt.. og vi er nødne, som man sier på kammerset. ( Også en måte å si man er kåt på) Jeg er jo egentlig ganske flatbrystet kvinne,så for å gjøre meg litt mere fristende og yppig, så har jeg en hvit tennissokk i hver del av bhen for å få litt størrelse på adamseplene mine, som det heter på godt norsk. ( Hun burde ha stappa sokkene in i Kjæften)

Her er Synnøves egen blogg:   http://blogg.nrk.no/mgp/archives/2009/05/synnøve-svabø.html

Facebook har nå flere grupper som vil ha Jostein Pedersen tilbake som Gran Pric vert_Her er link til en av gruppene:   http://www.facebook.com/group.php?gid=88145126923#/groups/edit.php?members&gid=88145126923

Få fjernet KJERRINGA .          PLZ NRK

http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=553278 http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=553317

Seerstorm http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=553276 http://www.dagbladet.no/2009/05/17/kultur/melodi_grand_prix/eurovision_song_contest/alexander_rybak/mgp/6264492/

http://www.kjendis.no/2009/05/17/kjendis/eurosong_2009/eurovision_song_contest/melodi_grand_prix/alexander_rybak/6265029/

http://www.kjendis.no/2009/05/17/kjendis/eurovision_song_contest/synnove_svabo/6267337/ http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=553423 http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=553355

10 kommentar

  1. […] Grand Prix Svada […]

  2. Jeg føyer meg inn i rekken av frustrerte lyttere på MGP. Svabø`s karakteristikker over alle lands artister det være seg «trange klær,bulete benklær, silikon» m.m.forteller mer om en useriøs og lite faglig oppdatert programleder. En flau og pinlig forestilling. Hvis ikke NRK har bedre kandidater som Svabø så bør de gi stafettpinnen til andre aktører. Jostein Pedersen ble hudflettet for at han kom med noen sleivspark – men han blir barnemat ovenfor Svabø.Det kunne virke som at hun mistet helt kontrollen og slike folk kan vi ikke ha i beste sendetid.

  3. Det var kjempe-irriterende å ikke få med seg poengsummene fra de ulike land, når Synnøve ikke var intr. lenger. Voldsomt mye mas om Giske og Stolteberg, midt i avstemmingen. Jeg har ikke Sverige og måtte bare slå av lyden, ved poengutdelingene.
    Hennes munndiare ødela veldig i går og lignet mer på
    en fotball kommentator.

  4. Jeg skiftet til SV1 også. Det ble for massete!

  5. Familien vår hadde dessverre ikke den muligheten.
    Vi har parabol med nix tilgang til svenske tv kanaler.
    Var det ikke arbeiderpartiets politikk att vi skulle ha tilgang til de nordiske tv kanalene?
    Men det er fort glemt når de skal tre nye lover og forordninger ned over hodene våres.

  6. Vi så programmet på Svensk TV1 vi. Der gjorde de svenske programlederne en GLIMRENDE jobb. Husk at dere som har tilgang på Svensk TV, har den valg-muligheten neste år også (dersom samme NRK også da velger samme programleder). Etter å ha lest en del blogger om temaet i dag, skjønner jeg at vårt kanal-valg i går, var klokt.

  7. Synnøves BLOGG på Nrk
    http://blogg.nrk.no/mgp/archives/2009/05/synn%c3%b8ve-svab%c3%b8.html#comment-757

  8. Nei, jeg vil ikke ha Jostein tilbake. Han gjorde ikke annet enn å harselere med andre nasjoner.
    Det må finnes bedre alternativer som respekterer sine konkurenter.
    Det sagt Synnøve Svabø er IKKE svaret.

  9. Sorry, skulle ikke være smil etter innlegget, men: 😦

  10. Makan til uforskammet kommentator!
    Pratet tull samtidig som poengene ble lest opp.
    Null folkeskikk!
    Følte rett og slett att hun ødela mye av showet! 😛

Legg igjen en kommentar

