Moskva tør der andre godtar.


Er det ikke på tide at prostituerte, pedofile og andre med slike lyster får sine egne parader for de blir jo diskriminert. Kirken skal være til for alle og  ta i mot dem med åpne armer.  Og arbeiderpartiet skal ikke kunne nekte nazister å melde seg inn.  Det er jo diskrimnering da det går utover deres  leggning, tro og livs syn.

Jeg bare spør.

Se for deg feks. pedofiler i en parade 

Sex-avvik – identitet eller adferd?

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=543267   http://www.dagbladet.no/2009/05/16/nyheter/homofobi/russland/6252892/

32 kommentar

  1. […] Moskva tør der andre godtar. […]

  2. […] Moskva tør der andre godtar. Er det ikke på tide at prostituerte, pedofile og andre med slike lyster får sine egne parader for de blir jo […] […]

  3. Hvor mange av de pedofile overgrepene begått mot gutter er begått av homofile?

    Homofili er en perversjon, og har først en ting slått feil er det også mer sannslynlig at en lider av andre avvik.

    Ikke politisk korrekt å si dette, men vi vet alle at dette er tilfelle.

    Ikke det at jeg har noe i mot homofile i seg selv så lenge det er frivillig mellom voksne mennesker, men jeg blir provosert over den forherligelsen av homofili som nå er på moten.

    Jeg er også mektig lei av å få homofiles seksualitet trykket opp i trynet hele tiden. For meg er dette ekkelt og jeg forstår at folk vil slå ned på slike parader. Samtidig som jeg støtter homofiles rett til å leve ut sin seksuelle legning, hjemme hos seg selv!

    Alle fakta som ikke går i homofiles favær skal forties, fks. alkoholproblemene og det høye antallet samlivsbrudd hos lesbiske.

  4. Homofile er bare pedofile som ikke har kommet helt ut av skapet enda.

  5. Top poster fra hele WordPress.com

    1) Moskva tør der andre godtar.
    2) Fy faen så dårlig finale!
    3) Jeg hadde tatt alle penga selv
    4) Norsk sykkelfremtid er sikret det neste tiåret
    5) Og du trodde sola var stor…?
    6) Hvem vinner årets Eurovision Song Contest?
    7) Utvikler meg litt føler jeg!
    8) Konge!
    9) Når livssyn truer enkeltindividets
    10) En samling 17. maitips, nyttig info og noen myter
    11)SU-jenter demonstrerer sin moralske overlegenhet

  6. Kjære Dag Brandth, du har vel ikke så lett for å forstå ironi, har du vel?!

  7. Bare onde mennesker mener at vold mot meningsmotstandere er å «tørre der andre godtar». Jeg er så glad for at mennesker som deg er i solid mindretall. En minoritet som skal utryddes med intelligens og medfølelse.

  8. Og en som kaller seg Mikkapekka kan vi vel egentlig ikke vie noen tid og energi. Loser.

  9. Javel…du sammenligner homofili med pedofili. Da er du egentlig alt for uintelligent til å ytre dine meninger….vi ler jo bare av deg, stakkars lille.

  10. Endelig en som tør si det. Jeg ønsker de homofile 0000 00 0000, sammen med jøder, muslimer, negere, romvesen, svensker og den blasfemiske julenissen. Jeg oppfordrer til nye korstog, la oss rense jerusalems gater med de homofiles og de vantros blod. La oss pine dem slik de vil bli pint i helvete. La oss brenne alle de opplyste menneskene, for de er syndere. Og ja, alle utviklingshemmede, de fæle avvikerne. Død over alle som har tenkt en egen tanke, leve bibelen og guds tyrani.

  11. Russland er blitt en hardcore fascistisk politistat med hvor allmektige ortodokse kirke fungerer som «Big Brother». Du sier dette er en god ting. Folk er tilbakestående. Seriøst.

  12. Vi har aldri presset oss inn i kirken. Vi var allerede der fra før. Bare det at når man står fram som homofil så er det plutselig galt av oss å ønske noe som helst som har med kirken.

    Og vi presser ikke legningen på deg eller dere. Isåfall snakker du om en uheldig episode du selv satt deg i.

    Dessuten er det prester i VÅR kirke som støtter homofile vielser.

    Her er litt fakta

    50 % av heterofile skiller seg

    25 % av homofile partnerskap har blitt oppløst

    Dette baserer seg på antall i gruppen og er derfor sammenlignbart.

    Og ikke kom det dritten om at du respekterer det så lenge du ikke blir påvirket av det.

    Det morsomme er at det blir brukt de samme argumentene mot homofile som det engang ble brukt mot svarte.

    Må man alltid ha en syndebukk kanskje?

  13. De ti bud står vel også i GT, euqid ? Det står også skrevet: mange skal komme i mitt navn men jeg kjenner dem ikke, videre fritt sitert: som du dømmer andre,(i følge dine egne regler og normer)skal du dømmes, veldigt retferdigt spør du meg.

  14. Homofil legning er ikke det normale, men et avvik fra den sexuelle legning de aller fleste på jorden er født med. Homofile kommer alltid til å være i mindre tall og det vil aldri bli «mainstream». det mange reagerer på er det kravet på spesial behandling og «forståelse» dere gjør krav på. Jeg behøver ikke endre på en dritt bare for du er homo, det er ditt liv og fint for deg, om dere hadde engasjert dere for å passe inn i samfunnet i stedet for å skulle presse dere inn i tex en kirke som ikke vil ha dere der, ville dere fått min respekt. Lev som homo, gift deg, lag din egen kirke osv, men kom faen meg ikke her å skulle presse din legning på oss heterofile, vi bryr oss ikke!

  15. Forresten, Til ario:

    Etter din logikk. Nazistene viste at de ville brenne jøder og drepe opprørere i Norge, liker man ikke jøder og opprørere så gjør man ikke det. Dette sa de klart i fra om hele tiden, og jødene og opprørerne visste hva de gikk til. Vet du at det er strøm i kuinngjøringa, så pisser du ikke på den.

    ER DU HELT IDIOT??? mener du vi skal sitte stille å se på all jævelskap i verden fordi det er fare for å bli angrepet. Du må være den feigeste personen i verdenshistorien!

  16. Du er jo bak mål og DETTE er grunnen til at pedofile er i en HELT annen bås:

    All kjærlighet basert på GJENSIDIG respekt og aksept er rett!

  17. Russland har baller, de tør å vise hva de står for. Liker man ikke homser, så gjør man ikke det. Dette har de sagt klart i om fra hele tiden, og aktivistene vet hva de går til. Vet du at det er strøm i ku-inngjerdinga, så pisser du ikke på den.

  18. Denne bloggeren kunne trengt litt input av ikke-religiøs karakter…Når han samtidig sammenlikner pedofili og homofili viser han sin sanne humanisme…Det er vel i GT homofili er forbudt? Trodde dere kristne forholdt dere til NT jeg? Men det er vel det som er greit med å følge en bok som møter seg selv i døra på annenhver side…Uansett hva det gjelder kan man finne noe mot det i bibelen…Men jeg er rimelig sikker på at jesu budskap dreide seg om toleranse…I NT omgir jesus seg med bl.a. prostituerte, noe ingen kristen jeg vet om idag kunne finne på å gjøre pga sitt innsnevrede og misforståtte menneskesyn…Tvert om er det intoleranse og trangsynthet som dominerer kristendommen idag, og helt tilbake til starten…Dere oppfører dere mer som djevelens lille armè må jeg si…Dere gjør alt dere kan for å dominere alles liv…

    Til sist vil jeg bare si at jeg har veldig vanskelig for å vise respekt for voksne som omgir seg med usynlige fantasi-venner…

  19. traff en nerve ja, bare og komme ut av skapet. jeg ser ikke ut som en klodrian(homofilt ord forresten), men du ser ut som en skaphomofil, som sagt ingenting galt i det. Dine problemer er dine, men er ingenting galt i å være homofil, men å ikke akseptere seg sjøl er trist. nuvel jeg stikker å griller,

  20. Er dere seriøse??

    Jeg brukte fem år av mitt liv på å forsøke på å være hetero. Det er ikke mulig!!

    Jeg er så forbanna lei av at dere kommer med disse påstandene som ikke har noen fakta å bygge på

    Kristendom og etikk på sitt verste.

    «La ALLE barn komme til meg» quote GUD

    «Alle er skapt i Guds øyne»

    Hvis bibelen er Guds ord, hvorfor står det ikke noe om lesbiske?

    Og hvordan kan dere virkelig tro at Gud er så ubarmgjertig at han skaper mennesker med en annen legning bare på faenskap?

    Om dette er Guds syn så¨kan han dra til helvete for så langt har jeg ikke møtt annet en dritt fra andre som tror at jeg er ekkel og sammenligner meg med pedofile

    Hva faen har jeg til felles med ett menneske som er hetero, men liker å tafse på småbarn?

    Jeg har aldri tenkt tanken på barn og kunne aldri vurdert noe som går utover andres rettigheter.

    Jeg er ett menneske jeg også. Hva gir deg rettigheten til å si de mest avskyelige strofene dere kan komme på?

    Om man skal være etisk og religøs burde dere kjenne til nestekjærlighet og det at man ikke skal dømme dem rundt en. Det er ikke vår oppgave!

    Årsaken til at jeg lever åpent som homofil er fordi jeg vet at Gud aldri hadde skapt meg slik jeg er om ikke det var en årsak. Det er ikke en prøvelse og ikke kom med den igjen.

    Gud gir oss prøvelser som man kan makte og aldri mer.

    Jeg hadde ikke forsøkt å tatt livet av meg for 5 år siden hadde jeg visst det da. Takket være det at jeg var så naiv at jeg tok alle ord jeg hørte om homofili ordrett.

    Bibelen var aldri ment å tas bokstavelig. Og hvis Dere først skal leve ord for ord av bibelen så les hele Levitius og ikke bare ta den ene strofen. Først da vil dere se at disse ordene ikke var ment for oss fra Gud.

    Isåfall er vi alle foruten om jøder som er jøder av blod dømt til helvete uansett fordi Gud sier ordrett at alle utenom Jerusalems grenser er verdt dritt.

    Og en annen ting. Parader er ikke skapt fordi man skal vise frem sine skrullete sider, men fordi vi fremdeles får dritt mot oss og vi er langt fra likestilling.

    Så lenge det finnes dem som tror det er rettferdig å tro at homofile burde brennes på bål sier vel det seg selv?

    Pedofili er forresten noe som relateres mer til heterofile noe dere burde lese om selv. Og er ofte et resultat av heterofile foreldre som behandlet sine barn med en så streng kristen oppvekst at bare de mest avskyelige handlinger ville få dem tilfredstilt.

    Dere baserer fremdeles på fakta om at verden ble skapt på syv dager og at Adam og Eva var våres forfedre selv om det ikke står noe om at Eva bar fram ungene til sine unger. Siden de bare fikk sønner..

    Les bibelen før du spyr ut galle.

    Det finnes mange eksempler på mennesker som velger å holde seg i skapet fordi de blir fortalt at homofili er en styggedom.

    Husker dere den kristne gutten som for noen år siden hengte seg fordi han ikke kunne leve lengre på grunn av sin legning?

    Hvordan har det seg at selv den mest kristne som blir født som homofil ikke klarer å bli»frisk» og velger heller det som anses som den verste synd av dem alle?

    Slik som man reder slik ligger man? Vel se på ditt eget liv og helt ærlig svar deg selv på dette spørsmålet. Har du virkelig levd livet slik reglene sies, og har du ikke allerede mistet de rettighetene ved å dømme.

    Selv vi homofile leser bibelen skjønner du og vi spør også oss selv om vi tar feil, men vi ser at det er umulig å leve et annet liv fordi det ville vært ett bedrag som aldri ville ha endt godt for noen partner

    Hvordan hadde du taklet det om ingen skulle noen gang vite hvem du egentlig er.

    Homofili er ikke bare fysisk tiltrekning. Vi er som heterofile på alle måte. Vi også dømmer. Vi også krangler og vi også vil gifte oss fordi vi er kristne!

    Vi vil også ha barn. Ikke fordi vi ser på dem som en accesory , men av den naturlige årsaken av at det å kunne gi et barn en god oppvekst med 0omsorg og respekt er en gave som man tar imot med ydmykhet.

    Dette er livet vårt og vi har måtte alle gått igjennom en fase hvor vi hatet oss på en måte jeg nekter å tro Gud ønasket oss.

    Heh det er vel ikke noe vits å skrive eller svare. Dere har jo bestemt dere.

    Respekt og nestekjærlighet er det sterkeste budskapet med alle religioner.

    Hvorfor kan ikke dere gjøre det da?

  21. Ville du foretrukket et regime, som undertrykker sine innbyggere du da?
    Kjære vene. Sammenligner du bibelen med Norges lover?
    Å være kriminell er noe du velger, det er faktisk ikke homofili. Tro det eller ei.

  22. «lulz»: – Nå var det slik at jeg 00 et par glatte gutter. De fantes ikke hårete. Og om du din muggskalle tror at man er kronisk HOMO fordi man har vært med på homsegreier, så mangler du fullstendig perspektiver. På samme måte som at når du ser ut som en klodrian på grunn av det innlegget, så er du ikke nødvendigvis klodrian til alle døgnets tider. Selv om jeg tviler på det, for man bør kanskje være temmelig tjukk i huet for å skrive noe så rævva dumt.

  23. «Jeg sammenligner ikke homofile og pedofile. Jeg bare spør om ikke andre leggninger skal ha rettigheter.
    Homofile vil jo bli annerkjent av kirken, noe som ikke er forenlig med biblen. En krimminell kan jo ikke si att Norges lover er diskriminerende, eller?»

    Jeg registrerer at du likestiller homofili med andre legninger hvor det er ofre involvert, som barn. Jeg tror det sier mer om din egen perversitet en det det gjør om homofile.
    Jeg ser også at du mener at kirkens «regler» gjelder på samme måte som lovverket i landet vi bor i. Slik er det da åpenbart ikke!
    Ekteskap er ikke først og fremst en kristen institusjon! Jeg er gledelig likegyldig om jeg giftes i en kirke eller ikke, men de religiøse her i landet oppfører seg som om de har monopol på vigsel. Det viktigste med ekteskapet er RETTIGHETER, som adopsjon, skatt og alle andre fordeler som ektepar har i Norge.
    Tror du virkelig det er viktig for mange homofile å gifte seg i en doktrine som har kjempet mot dem ved hvert eneste veiskille?

  24. haha, drevet med homofili i livet.. kom deg ut paa gaten aa kyss en mann din bøg, ingenting å skamme seg over. kom deg ut av skapet, bare kjipt og sitte inne o tro du e nøgd med damer når du vil ha en hårete mann.

  25. Det er riktig. Godt at flere tør å si det som er sant. All denne «aksepten»… Det byr meg imot, det vil si i forhold til det jeg står for, tror på og min samvittighet. Jeg har faktisk drevet homofili noen ganger selv i livet, men det har jeg sluttet med – av den grunn at jeg hele tiden har skjønt at det er galt. Og at det er noe man «må» leve med er bare sludder. Å leve slik, som homse, er et valg man tar. Hvis man virkelig ønsker, kan man kutte dette ut og elske kvinner. Men det er jo klart, man gjør det vanskeligere for seg selv dess lengre man driver og homser – man setter seg dypere og dypere i det, blir korrumpert og ødelagt i sine tanker og til slutt blir det å elske og ha lyst på kvinner nesten en umulighet. Men det har ikke noe som helst å gjøre med at det MÅ være galt fra starten av. Det er nemlig slik at som man reder, slik ligger man. Det finnes tusenvis av eksempler på mennesker som har valgt bort det homogreiene og som har fått det fantastisk bra i livet.

  26. Jeg sammenligner ikke homofile og pedofile. Jeg bare spør om ikke andre leggninger skal ha rettigheter.
    Homofile vil jo bli annerkjent av kirken, noe som ikke er forenlig med biblen. En krimminell kan jo ikke si att Norges lover er diskriminerende, eller ?

  27. Pedofile og homofile har ingen ting til felles. I så fall har heterofile og pedofile som foretrekker jenter store likhetstrekk.

    Homofili er kjærlighet mellom to likeverdige mennesker av samme kjønn. Det har ingen ting med pedofili å gjøre. Nazister og prostituerte er så langt ute på viddene i denne debatten at det nesten får meg til å le.

    Trangsynte brøddeig!

  28. Haha, du er så forkvaklet att du burde starte din egen parade, de trangsynte idioters parade.

  29. aa sammenligne pedofile med homofile er bare usakrlig. er det snakk om to voksnemennesker som vil ha sex sammen faar da det bli de sin sak. med pedofile er det en helt annen sak. da er det nemlig et offer involvert. og by the way hvor mange heteroseksuelle menn er det ikke som gjerne vil ta dama si i ….?

  30. Eh, unnskyld meg men sammenligner du homofile med pedofile, prostituerte og nazister? Det er det dummeste jeg noensinne har hørt.

  31. legning, ikke leggning. Du treffer mig midt i hjertet. Jeg safner de dage, hvor vi brennede kjettere og böger på baalet! Min gud han er så fast en borg, at sjelen ei får lys!

Legg igjen en kommentar

